Anders johansen Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Noen som så norges herligste i dag? var nemlig en "plane-spotter" der, men fikk ikke med meg navnet. kanskje noen her fra forumet? (ikke skyt meg om det er en tråd om dette fra før) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Glenn Bhon Melhus heter han, ringer ingen bjeller for min del men...dog er det vel flere andre her inne som hadde gjort seg bra på programmet, cockpit-byggerene f.eks. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Hjelset Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Han er faktisk medlem her med hele 0 innlegg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Navnet hans er vel egentlig Glenn Bøhn Melhus. Virker som en veldig hyggelig kar. Han har endel photos både på Airliners og Airpics. Samt www.kjevik.dk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Da får jeg bare beklage skrivefeilen, innslaget ligger her for de som ikke har sett det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vetle Fosse Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 hehehe... I know who that is hehe...gikk på gamle skolen min tilogmed kjenner også området de er ¨på så det var jo gøy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 LN-GBM på scanair-forumet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Hehe! Herlig innslag, så egentlig ut som gutta koste seg der ute i "felten". :grin: Men, hvilken gutt ville nå ikke hatt det godt i nærheten av flymaskiner? :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Reidar Dvergsdal Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Klart dei kosa seg! Vegard har jo PPL-A og er faktisk medlem her på fs.no... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=userposts&id=2834 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Og de som ikke fikk med seg denne aktuelle episoden av "Norges Herligste" på TVNorge (som meg!) har heldigvis mulighet til å se denne igjen: Lørdag 1. Mars Kl: 20:30 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Eller følge linken som Fredrik har lagt ut, så slipper du vente til lørdag.. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.