Stian Rolandsen Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hei alle sammen. I helga har jeg utført min første landing på Kai Tak flyplass i Hong Kong. Hadde en flott X-wind også så jeg fikk skikkelig testet meg selv. Her er noen skudd fra aller siste del av turen: Takker for titten. Og til dere som ikke har testa dette sceneryet og prøvd dere på denne landingen...FÅ UT FINGEREN!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Utrolig flotte bilder! Jeg prøvde 9Dragon sitt scenery (som du sikkert bruker) og det var en helt forferdelig innflyvning første gang jeg fløy den . Men utrolig artig og . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Nice! Den innflyvningen der er litt spesiell ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Hegre Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hei Er dette sceneriet for FSX? Hvor får man tak i det. Dette var jo helt rått! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Meget flott fotoserie, av en svært spesiell flyplass og dertil innflyvning! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Dette tror jeg med 99% sikkerhet er et scenery til FS9, men som dog virker i FSX. Hadde dette til FS2004 en gang i tiden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 Takker folkens. Dette sceneryet er forholdvis nytt. Det er laget av en gruppe som kaller seg 9Dragons. Du finner dette på avsim, bare søk etter Kai Tak eller 9Dragons. Om det funker i FSX skal jeg la være usagt, men det er laget 100% for FS9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 10. februar 2008 Premium Medlem Del Skrevet 10. februar 2008 Dævven, korr mange som har flytta tel Røst.... :grin: Uhyggelig bra Stian! Begrensningen av den forurensede sikten skapte den rette atmosfæren, og en ekstra snert av realisme. Valg av kameravinkler og perspektiv gir meg behagelige frysninger fra ballan og oppover. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Reid Ståle Klovning Skrevet 10. februar 2008 Premium Medlem Del Skrevet 10. februar 2008 hmm..virker kjent den plassen der.. :grin: Herlige bilder, spesielt rett før touchdown og selve touchdown bildet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Dette tror jeg med 99% sikkerhet er et scenery til FS9' date=' men som dog virker i FSX. Hadde dette til FS2004 en gang i tiden [/quote'] Har du prøvd det i FSX? For på http://www.milehighproductions.cwhnetworks.com/ står det "Not compatible with FSX" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Flott Stian. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Smooth! Jeg misunner de som har vært med på denne innflygningen i virkligheten, rett og slett spektakulært! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Storvig Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Nydelige bilder som alltid Stian, ser ut som du fikk landingen til svært bra. Jeg misunner de som har vært med på denne innflygningen i virkligheten' date=' rett og slett spektakulært! [/quote'] Har vært med på denne innflygningen to ganger i mitt liv. :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 So han Ernst ville ha sagt: Å du han gamlefaen hiv propellan te Widerøe langt fanivalt ut på dypeste lav vann :grin: Flotte bilder Stian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Fantastiske bilete. Rett og slett nyyydeleg. Må seia meg einig med Ernst her angåande kroppslege reaksjonar :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.