TOS Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Det er morgon på Ørsta-Volda flyplass Hovden. Etter flygning til langt utpå kvelden dagen i førevege, kjem mannskapa på to av Lufttransport sine King Air 200 ut igjen. Det regnar og bles og er generelt sett kaldt og surt. Mannskapa består av kaptein Torstein Tormodsson Sønstabø og styrmann Arild Oldervoll som skal flyge LN-MOT, og kaptein Kjetil B. Løvold og styrmann Mads Mikalsen som skal flyge LN-MOC. Destinasjonen er Innsbruck, LOWI. Der skal me hente heim nokre nordmenn som har gått på tryne og grusa både tenner og meir vitale funksjonar på lekamen sin i skibakken. Me har sjekka vær og andre forhold som måtte spela inn, og har skrive ut navigasjonslogg for turen. Den kan du sjå HER. (TXT fil) Eg er ein kjapp ture oppe i tårnet for å få siste væroppdatering før avgang. Flya står på rampen klare for oppstart i ruskeværet. Eg og Arild snurrar igang den høgre motoren. Alt ser mørkt ut. Me har gløymt å slå på lyset. Etter at Arild slo på lyset ser me lysare på alt. Den venstre motoren kjem til liv og det durar og dirrar og småhoppar. Eg taksar ut medan Arild tar seg av sjekklister og radio. LN-MOC er straks klare bak oss. Det regnar ganske heftig denne morgonen. Heldigvis er meldingane betre lengre sør i Europa. Eg gir gass på begge viftene og det ber nedetter rullebana i aukande fart. Tårnet vinkar adjø til oss der me skeinar nedetter den våte rullebana i morgonsola som såvidt kjem igjennom regnværet. Me klatrar ut for full motorkraft opp imot FL250 med kurs imot Florø som er første sjekkpunkt på turen. Morgonen gjev ei trolsk stemning under utflygninga. Arild masar på radioen medan eg kuskar maskina. Det ser nærast ut til at me har havna i Blåfjell. Både eg og Arild vert heilt bergtatt av det flotte lyset og løymer oss nesten heilt ut på sjekklister og andre ting i cockpiten. Me nermar oss FL200 og gode 26 nautiske mil igjen til Florø. Me er på marsjhøgda og nermar oss Flesland som er sjekkpunkt nr to. Deretter går turen ned til Sola før me set kursen imot Tyskland. Flesland er like under oss, Sola neste. Kaffien er komt ifrå termosen og ned i koppen og derifrå ned i magen til både meg og Arild. Humøret er på topp og Arild fortel skrøner ifrå si tid som isntruktør i Lawrenceville. Me nermar oss sydlegare delar av Noreg. Det er eit stykke til neste VOR stasjon, så me navigerar etter GPS eit stykke. Maskina, traust og sterk, durar med fine mjuke rørsler søretter. Me nermar oss Tyskland med stormsteg. Arild har begynt på nytt igjen på historiane sine medan eg latar som om eg hører etter. Etterkvart kjem me til eit punkt kor me må svinge. Ikkje hugsar eg kvar det var, men ATC ville ha oss litt til sides for anna trafikk. Etter nermare 4 timar, så startar me innflygninga til Innsbruck. Det vert ei ALGOI4A innflygning til bane 08. Arild skal fly innflygnigna og lande, medan eg masar på radioen. Me har passert ALGOI og er på veg imot KTI NDB stasjon i 13000 fots høgde. Etterkvart får me flylpassen i sikte. Undervegs på innflygninga får me beskjed ifrå basen vår at LN-MOC har måtta lande i Dusseldorf pga tekniske problem. Dei fekk indikasjonar på lågt oljetrykk i ein motor og valgte å avbryte flygninga. Det er ganske heftige vindar under innflygninga. 31 knop rett i sida gjer sitt for at Arild får noko å henge fingrane i. Han kjem inn høgt og fort... Og det endar med at me må gå rundt. Så han gir gass og trekker flyet opp i lufta att. Me gjer eitt nytt forsøk. Denne gangen ser det mykje betre ut, og vinden har avteke noko i styrke. Me er på ein høgre baselegg og farta er fin, hjula ned ig landingsklaffane så VG så fint kallar dei er ute. Arild set flyet mjukt og fint nedpå rullebana og gir revers på motorane. Det er glatt rullebane så han må jobbe litt med sideroret og bremsene. Vel inne ved parkeringa, så er Arild raskt ute av flyet. Han har vore åp nippet til å pisse i buksa over ei lengre tid, og er ikkje sein om å forsvinne bak hjørna på terminalbygget. Ingen tid til å finne dassen der i gården nei. Flyet er parkert, og alt er slått av og eg tar dette biletet før eg tuslar inn og finn Arild i full aksjon på kjøkkenet på crew-rommet. Håpar det har vore ei interessant oppleving å sjå desse bileta og at dykk kanksje legg igjen ein kommentar på ting eg kan gjere betre til neste gang. (Du kan få lov å kommentera sjølv om du ikkje har nokon tips om betring). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Takk for turen. Og hadde du fulgt med hadde du jo skjønt at historiene mine ikke er skrøner, men ekte vare uten å legge på en eneste knop på vinden eller korte ned rullebanen en eneste fot (yeah right ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 HEhe..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil B. Løvold Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Det var då godt at noen av oss kom fram.. Men det siste eg hørte no var at maskina var klar.. Det var visst berre en indikasjonsfeil, så då setter jeg og Mats turen videre i MOC i morra tidlig.. Så preikast vi i Innsbruck litt ut på formiddagen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 Høyres bra ut Kjetil. Skal ha kaffikanna klar eg. Så tar du med deg pizzaen hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil B. Løvold Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Kjempe!! Tysk kaffi var ikkje noe særlig.. Men jeg garanterer ikke at pizzaen er varm når vi kjeme.. Garanterer heller ikke at det er spesielt mye igjen av den heller... hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Thomas Kvam Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Igjen ett flott og spennende leserbrev med nydelige bilder. Skjønner godt at sjekklistene nesten ble glemt ved synet av Blåfjell. På toppen av det hele fikk jeg oppleve en tur med King Air 200, nydelig fly. Dette var en god start på en ny dag. Takker så mye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Heisann.Kjempebra tur dere har hatt ser det ut til. Hvis dere vil ha dere noen ekstra dager,kan jeg ta LN-MOT hjem igjen også samler dere dere i LN-MOC på hjemturen. Må nemlig ha ett operativt fly tilbake til Norge snart. Og jeg kan hoppe av i Innsbruck i morgen på vei tilbake fra Roma med en A320 fra Easyjet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 Beklagar Frode. LN-MOT og LN-MOC tar av igjen rimeleg kjapt etter at LN-MOC kjem til Innsbruck. Då set me kursn imot Sharm El Sheikh i Egypt før me etterkvart kjem oss nedover imot MAdagaskar og Marutius. Derifrå oppover imot Indonesia, Japan og til slutt over Beringstredet imot Alaska. Så går turen sørover langs vestkysten av USA, og så over til Austkysten, opp imot Goose Bay, Grønland, Island, Norge og så opp til Hovden igjen utpå sommaren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Bilder å histore som bare Torstein Sønstabø kan Nydelige bilder med en go historie. En sikker vinner denne onsdags ettermiddag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Beklagar Frode. LN-MOT og LN-MOC tar av igjen rimeleg kjapt etter at LN-MOC kjem til Innsbruck. Då set me kursn imot Sharm El Sheikh i Egypt før me etterkvart kjem oss nedover imot MAdagaskar og Marutius. Derifrå oppover imot Indonesia' date=' Japan og til slutt over Beringstredet imot Alaska. Så går turen sørover langs vestkysten av USA, og så over til Austkysten, opp imot Goose Bay, Grønland, Island, Norge og så opp til Hovden igjen utpå sommaren. [/quote'] Greit,Torstein. Da fortsetter jeg hjemover. Håper forresten på flere reisebrev fra dere etterhvert,siden det tydeligvis er en stor ekspedisjon dere er på. Men er litt skeptisk til bruken av ambulansefly,da :grin: Håper ikke mine skattepenger går til dette? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 IGJEN,ei spennende historie og bilder. Flott Torstein! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 Frode: Dine skattepengar går ikkje til dette. Dette går av luksuskatten som den Virtuelle Norske stat har pressa ned på alle dei rike som har over 500 kroner på konto :grin: Alle andre: Takkar for kommentarane. Det kjem nok litt meir bilete ifrå turane etterkvart ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Frode: Dine skattepengar går ikkje til dette. Dette går av luksuskatten som den Virtuelle Norske stat har pressa ned på alle dei rike som har over 500 kroner på konto :grin: Då kan jeg føle meg trygg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Frode: Dine skattepengar går ikkje til dette. Dette går av luksuskatten som den Virtuelle Norske stat har pressa ned på alle dei rike som har over 500 kroner på konto :grin: Då kan jeg føle meg trygg Ditto :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 16. januar 2008 Premium Medlem Del Skrevet 16. januar 2008 Den er grei, her briljeres det med god fortellerkunst og interessant reportasje. Og det attpåtil med to ækte piloter i sving . Fantastisk gøy at dere fortsatt bidrar i vårt "lekeforum" :grin: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 Du veit Ernst. Kokje eg, Arild, Kjetil eller Mads har planar om å bli "kua som har gløymt at ho var kalv" hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil B. Løvold Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Det skal ivertfall jeg være den første til å skrive under på!!! Hehehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Som vanlig en EKTE Torstein historie Kjempeflott story og flotte bilder. Enda bra at nokon viser litt realisme korleis VIRKELIG flight planning går føre seg og korleis det blir gjennnomført. Du leverer berre best Torstein Stå på!! Kor det går bort i Uniten då?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Bare innleggene dine i seg selv Torstein, er grunn nok til å beholde nynorsken i overskuelig fremtid Knallbra reportasje! Lykke til videre rundt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 Takkar for kommentarar. Det går no på fram i Junaiten. Nermar meg CFI checkride etterkvart. Nynorsk er til for å brukast hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Christian Lindgren Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Det er alltid gøy å lese de fantastiske historiene som blir servert. Kombinasjonen av bilder med tekst er genial. Noen ganger er det så man sitter og flirer og humrer av dette. (Og dette med nynorsken gjør det faktisk enda bedre) Kjempe gøy! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Fine bilder, og jaggu, blir mye mer interessant med en historie i tillegg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.