Kim Ruben Fjeldstad Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 Denne er stygg men morsom! mEb1kY9Tlts Siter
Kim Ruben Fjeldstad Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Skrevet 8. januar 2008 Enig den er noe nasty men den er jo litt morsom... Lo meg skjev og skakk av den der! Siter
Hans Chr Haaland Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Jeg likte den ikke. Men smaken er jo som baken. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Noen vittige kommentarer, men ikke helt min type humor. :grin: Dere som synes dette var underholdende bør se "Hjelp vi flyr" 1 og 2. :cool: Siter
Jon L Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 hjelp vi flyr er jo bare raa da ;D smilte litt av noen av kommentarene, men den "it might be behind you" fikk meg til aa skrattle ;p Siter
Olaf Ghanizadeh Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Hva var egentlig morsomt? Vulgære fjoritskommentarer? Jeg digger "Hjelp vi flyr", det er jo ikke samme humoren i det hele tatt. Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Like dårlig som etterlikning gjort av fulle folk Siter
Vegard Mardahl Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 Hva var egentlig morsomt? Vulgære fjoritskommentarer? Jeg digger "Hjelp vi flyr"' date=' det er jo ikke samme humoren i det hele tatt. [/quote'] Nå får du gi deg Olaf. slutt å vær ``veslevoksen´´ greit nok at du ikke synes den var morsom men makan. Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 Hva var egentlig morsomt? Vulgære fjoritskommentarer? Jeg digger "Hjelp vi flyr"' date=' det er jo ikke samme humoren i det hele tatt. [/quote'] Du er vel ikke akkurat den rette personen til å snakke om fjortiskommentarer... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.