Gå til innhold

Flyvende festning.


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Beklager at det blir i meste laget med "Fotohatt-bilder", men for at screenshot-forumet ikke skal dø helt ut på nyåret, våger jeg meg utpå med en liten flight med WOP B-17. Hadde samme doningen i FS9, men det er en helt annen greie i FSX. Flyter knirkefritt med imponerende detaljer både utvendig og innvendig, og lydkvaliteten er en flyvende festning verdig.

 

w1.jpg

w2.jpg

w3.jpg

w3b.jpg

w4.jpg

w5.jpg

w6.jpg

w7.jpg

w8.jpg

w9.jpg

w10.jpg

 

En tur helt uten mål og meining, kun for nytelsens egen skyld.

God helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Tusen takk for hyggelige reaksjoner :D .

 

så er det på tide å ramse opp addons... værsåsnill...?

 

.......her har vel Gunnar sagt det meste :grin: , FSXA, FEX og WOP II B-17B og Shockwaves 3D Lights Redux. Sistnevnte står for lyseffektene og gir en ekstra realistisk "snert" i bildene. Ellers lærte jeg å sette vær og sikt hos Stian Rolandsen. For å få gigantiske cummulus,....fyll himmelen med skyer fra 2000 fot til 20000 fot (!!!!), da vil FEX generere fantastiske skyformasjoner ( og det uten at jeg merker noe tap i frames).

 

Dæven, Mr. Fotohatt!

 

..... :grin: dæven sjøl, Mr. Sparby , nå er det vel ikke lenge til vi kan duellere over "Den Engelske Kanal" i Maddox nye "Battle of Brittain" :grin: ?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..... :grin: dæven sjøl' date=' Mr. Sparby , nå er det vel ikke lenge til vi kan duellere over "Den Engelske Kanal" i Maddox nye "Battle of Brittain" :grin: ? [/quote']

 

Det der høres ut som et utfordring :P Bring it! Har alltid litt godt tysk bly til tilfeldige briter som tilfeldigvis befinner seg i lufta :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fyll himmelen med skyer fra 2000 fot til 20000 fot (!!!!), da vil FEX generere fantastiske skyformasjoner ( og det uten at jeg merker noe tap i frames).

.....ho,hoiiiii....det har jeg forsøkt, men selv mindre cumulus har negativ effekt på ytelsen hos meg. Jeg ender som regel opp med stratus på mellom 2000 og 7000 ft - men da blir det et stykke igjen til blomkålhodene dine!!! :crazy:

Hvor tett setter du skyformasjonen - Few 2/8??..........eller overcast?

 

Maddox nye "Battle of Brittain"

.......noe som har gått meg hus forbi????!!!! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ernst,du må fan ikke skjemmes over dine mange bidrag til dette forumet,det er faktisk DU som "girer" oss opp og gir insperasjon for å være med på morroa.

Dine foto's er fantastiske og dette er NOK et eksempel på dette.

Bare vent til jeg får bedre tid,så skal jeg spytte ut i samme tempo som DU :)

 

Flotte bilder fra karen på "Nordsia" i Bodø :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Har alltid litt godt tysk bly til tilfeldige briter som tilfeldigvis befinner seg i lufta

 

.....se bak deg klokka seks... :grin: :grin:

 

Hvor tett setter du skyformasjonen - Few 2/8??...

 

.....som Stian sier, det holder med 1/8, men du må dra de helt opp i over

20 000 fot ! Og med FEX burde det ikke påvirke frames nevneverdig (!?).

 

noe som har gått meg hus forbi????!!!!

 

....sorry Gunnar, det heter vel Storm of War, Battle of Brittain og ser temmelig bra ut. Har sjekket en rekke filmsnutter med testing av motorlyd, og det var sex and rock`n rolls på alle flyene!! Hvis dette holder hva de lover, så er jeg redd familien min har et problem....... :o .

 

når jeg ser navnet ditt på et topic så forventer jeg heller ingenting annet.

 

.....takk i like måte Stian, er det noe framskritt hos ORBX ?

 

Ernst,du må fan ikke skjemmes over dine mange bidrag til dette forumet,det er faktisk DU som "girer" oss opp og gir insperasjon for å være med på morroa.

 

:blush: :blush: :blush: Einar, du kan bare begynne å forberede familien på at du må ha langfri ei helg i mars...... :grin: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...