Kristoffer Vinje Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Da var Iron Maiden flyet ute av lakkeringshallen og er nå i rute med Astraeus i England, flyet er i rute fra Gatwick til midtøsten og Afrika. De sier at de kanskje kommer til å sette på litt ektra grafikk etterhvert. Flyet kommer til å legge ut en fantrip med dette flyet fra UK til Værnes og tilbake igjen. De vil legge ut datoer til planespotters etterhvert der det vil stå avgang og ankomsttider til hver flyplass, inkludert Værnes og Gardermoen. Eller vil de kanskje ta turen innom Rygge? :whistle: Flyet Turen EDIT: Btw, noen som har lyst til å painte? :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Å satan, se han lille jævelen like ved stripa! Fy faen for et kick det må være å stå der Forøvrig var jo flyet pent å se på, det ble imponerende kult! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Jævlig tøft fly! Å satan' date=' se han lille jævelen like ved stripa! Fy faen for et kick det må være å stå der [/quote'] Har stått ca. 15 meter fra stripa her på Værnes en gang når Iberworld landa.. Det REIV i ørene, dæven det var tøft! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Ble ganske stilig ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Regner med Bruce kommer til å fly til Gardermoen? Må isåfall ta en tur. Gleder meg til konserten i sommer nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Vinje Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Fant en AI versjon av flyet på avsim. Noen som kan veilede meg til hvordan jeg kan få det i bruk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Hjelset Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Bra painte jobb der altså!!! Den halen er jo utrolig bra paintet! Fant en AI versjon av flyet på avsim.Noen som kan veilede meg til hvordan jeg kan få det i bruk? Du kan jo legge inn Astraeus AI trafikk i simmen og bruke Iron Maiden flyet som et av flyene i flåten.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Haabeth Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Hvordan er det med halen. Det må være lakk og kan ikke være folie? Siden halen er en viktig del for egenskapene til flyet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Storvig Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Plane spotting just became cool... Trodde det har alltid vært kult. Tøff paint ihvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Plane spotting just became cool... Trodde det har alltid vært kult. It was always slightly less nerdy than trainspotting' date=' but now plane spotting just became pretty damn cool.[/quote']Er vel endel sannhet i det utsagnet der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.