Gå til innhold

Da var treffet i Bodø over


Tom Jonny Pettersen

Anbefalte innlegg

Jau da har vi loggført 3 treff. Og det økes på med folk som kommer, vi var 8 stk nå. Takk til Roald som hadde en liten innføring i 767-PIC. Og vi fikk opp nettverket etter hvert sånn at vi kunne ta en liten dog fight på FSC2. De som ikke kunne komme, det blir treff flere ganger. Skal prøve å få til ett treff før vintern kommer også. Men nettverket var da velykket da skulle gjerne ha hatt med flere maskiner, hvem vet kanskje neste gang..

De som var med:

Dag Johansen

Roald Hansen

Are Hansen

Stig Sandnes

Einar Kristiansen

Espen Furfjord

Ole Jørgen

+ meg da....

Synes dere at plassen var ok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp jepp jepp

Kjempebra treff, og plassen var helt utmerket.

Veldig morsomt å se hvordan "767 Kapteinen" behandlet fuglen sin!

Innspirert av dette prøvde jeg meg på egenhånd bak spakene i 767´en i dag, men det spørs vel om ikke alt som var av lisenser og sertifikater ble fratatt en vel optimistisk pilot. Må vel pløye meg gjennom manualen jeg også!treffet [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image]

Ellers takk til Tom Jonny som fikset dette treffet [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

LN-ALH/ENBO

SAS-375

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tom Jonny, takk for et utmerket arrangement!! Kjempeartig med besøk fra mer langveisfarende simmere fra Lødingen og Rognan.

Ja, Dag, vi får forsøke en projector og stort lerret neste gang - kanskje med surrond-lyd [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Da kan vi fly 767 så det kjennes...

Hilsen Roald

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, treffet var supert! (plassen også da ;-))

Første gangen jeg var med på noe slikt, men det blir flere- bare noen setter opp flere treff da.....

<<<skal tro om det kommer flere neste gang

[image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image] [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Fortsett slik Tom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sittet og fulgt med beskjedene om at det skulle være Flightsim-treff i Bodø, og kunne ikke annet enn å bare være misunnelig. [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image]

Jeg hadde garantert dukket opp (som nytt fjes) dersom det hadde vært en helgedag - f.eks. en fredags kveld(?). Jeg pendler hver helg til Bodø, noe jeg har gjort i 16 måneder(!!) grunnet den der kjærligheta, vet dere....

Men permanent flytting er muligens på beddingen, og da kan dere være sikre på at jeg dukker opp.... om det så er midt på natta!! [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Til dere som var der - jeg vet jeg gikk glipp av noe, og dere må gjerne fortelle massssse sånn at jeg kan kjenne følelsen litt bedre her nede i Mo i Rana. [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Må være kjempegøy å treffes mange til flysimming!!!

Gleder meg til jeg får være med... *sukk*

BPET

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Roald Hansen:

Tom Jonny, takk for et utmerket arrangement!! Kjempeartig med besøk fra mer langveisfarende simmere fra Lødingen og Rognan.

Hilsen Roald

Jeg kan forsikre deg om at gleden var på min side! Og Bjørnar gikk glipp av noe stort, da han ikke fikk med seg din flytur fra Kastrup til Gardermoen med 767-en. Imponerende!! Viser dessverre at jeg har MYE å lære.... som bare humper rundt i en Hercules eller P3C.

Tusen takk også til Tom som arrangerer slike treff. Ikke et ondt ord om Oslo-treffene, men her har de noe å lære. Plassbegrensninger gjør vel at det blir mest prat og minst flyving der. Kanskje ikke så populært å rigge seg til med PC-er og nettverk omgitt at "uvitende" gjester på en kafe midt i byen [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Her gjør Tom en kjempejobb som klarer å "snoke" opp egnede lokaler. Gleder meg til neste gang og håper at jeg er i nærheten også da.

Takk også til dere andre som møtte opp og gjorde kvelden minnerik. Artig å møte dere som før bare var et navn, men nå også et ansikt. Skulle nok tatt noen bilder, men det får bli neste gang.

Bare et lite minus; timene fløy fortere enn flyene vi hadde i luften. [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Vennlig hilsen Ole-Jørgen

P.S. Som dere skjønner så er jeg omsider kommet meg velberget hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Einar Kristiansen:

Hey...Joda, flott treff! plassen er helt ok.Ble dyktig imponert over Roald sin tur i 767'en fra EKCH-ENGM.flott leksjon!!!

Pokker også... det er jo sånt jeg har vært ute etter... å se hvordan de som kan sakene ordentlig, gjør det.

Men jeg har jo ingen andre enn meg selv og en annen avtale som dro i langdrag, å takke. Neste gang er jeg på plass... garantert. Håper du tar en flight da også, Roald.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ole-Jørgen, det er vel ikke så lenge til du får lov å fly F16! [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Som sagt dette treffet var supert! Som sagt: dette var min første gang, men stå på Tom Jonny, slikt må vi ha mere av! [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal prøve å undersøke om det har vært mulig og fått lånt en prosjektor til neste gang, men vet ikke helt hvor jeg skal starte å lete. Men det hadde vært gøy med Roald bak den maskinen med 767Pic , så har alle fått en skikkelig gjennomgang med FMC som de fleste sliter med :-) Og vi får sikkert låne kafen neste gang også. Nå som sommer er over skjer det ikke mye der nei. Så det eneste vi trenger er bøttevis med kaffe, og litt kaker + kartong med sigaretter da overlever vi. En ting kan man leie en sånn prosjektor? Hadde vært gøy om vi fikk lånt en sånn. Men uansett skal jeg prøve å fikse ett treff til om ikke så alt for lenge til. Før snøen kommer ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Tom Jonny Pettersen:

Jeg skal prøve å undersøke om det har vært mulig og fått lånt en prosjektor til neste gang, men vet ikke helt hvor jeg skal starte å lete. [...]En ting kan man leie en sånn prosjektor? Hadde vært gøy om vi fikk lånt en sånn.

Det er sikkert steder å leie, men jeg kan undersøke om projektoren vi har på jobb, kan brukes. Vet ikke om det skal spes. program til projektoren. Tror vel egentlig ikke det. Dessuten er den lett og grei... faktisk bare et kilo, eller noe sånt, og på størrelse med et litt stort videokamera.

Ivar

PS. Jeg håper det en eller annen gang kan la seg gjøre å få til et treff der vi andre kløner (meg) får oppleve online-flyging. Jeg har aldri prøvd det... men har lyst. Etter å ha sett andre gjennomføre det først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...