Gå til innhold

Anbefalte innlegg

  • Svar 897
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Skrevet

Det er noe jeg ikke sjønner' date=' hvorfor selger folk flyene til over ny pris? Er de helt teite eller? [/quote']

 

Nei, de er ikke det. grunnen til at de gjoer det, er at om du kjoeper et fly paa bruktmarkedet saa faar du det direkte, men om du kjeoper et nytt fly tar det en maaned (24 timer) foer du faar det. Dermed kan du begynne aa tjene penger paa flyet du har kjoept brukt raskere enn om du kjoeper et nytt fly.

Skrevet

Har blitt rik, så jeg kjøpte en boeing 377, den tjener jeg nå 480,000 timen :D :D :D

Så da ser det sånn ut:

 

Aircraft Summary:

 

Airspeed AS 57 Ambassador 1

Bellanca Aircruiser 1

Bleriot 125 1

Boeing 377 Stratocruiser 1

DH.104 Dove 1

Douglas DC-3 13

Vultee V-1 1

 

Og sånn:

 

DOP: €2,662,443

Airline Cash: €6,350,279

Airline Value: €116,959,767

 

Average Loadfactor: 95.02%

Date: 17 Apr 1951

 

Detter er vel ikke så dårlig vel? :grin:

 

 

Skrevet
Har blitt rik' date=' så jeg kjøpte en boeing 377, den tjener jeg nå 480,000 timen :D :D :D

Så da ser det sånn ut:

 

[b']Aircraft Summary: [/b]

 

Airspeed AS 57 Ambassador 1

Bellanca Aircruiser 1

Bleriot 125 1

Boeing 377 Stratocruiser 1

DH.104 Dove 1

Douglas DC-3 13

Vultee V-1 1

 

Og sånn:

 

DOP: €2,662,443

Airline Cash: €6,350,279

Airline Value: €116,959,767

 

Average Loadfactor: 95.02%

Date: 17 Apr 1951

 

Detter er vel ikke så dårlig vel? :grin:

 

Sindre, du er sâ forbannet heldig!

 

Her er min status for öyeblikket:

 

Bellanca Aircruiser 1 1 Leased In €64,117

 

Douglas DC-3 1 0 Leased In €62,493

 

Ajaccio Bristol 170 Wayfarer 1 0 In Service €90,985

 

Bastia Douglas DC-3 0 0 In Service €85,559

 

DOP: €303,153

Airline Cash: €3,773,910

Airline Value: €16,155,781

Average Loadfactor: 100.00%

Date: 18 Apr 1951

 

Ingen good ruter fra Bastia :( :( :( :( :( .

 

 

Skrevet

Ok, skal gjöre det neste gang jeg bestiller fly. Men hvis jeg leier f.eks 4 gates pâ en flyplass og lager focus city, og jeg bare opererer et fly derfra, og 3 av gatene returneres, er den fortsatt focus city da?

Skrevet

jeg tror, jeg venter et par dage med at købe nye gates og nye fly. Har lidt mangel på penge nu. Købte nemlig en Bristol 170 Wayfare og lidt før det også en Martin 4-0-4. Men det går fint. De flyver penge ind (DOP: 141.000 for Bristol'en og DOP: 181.000 for Martin'en), og det er jo vigtigt.

Skrevet

Hei!

Jeg med mitt selskap world wide flights, har meldt meg inn i alliansen Nordic Alliance. Men, når jeg prøver å lage en ny flight ut fra en av basene til de andre spillerne får jeg bare opp: Error: The airport you have selected to depart from is not a focus city, hub, or base available to you. Please try again.

Er det noe jeg har misforstått/oversett?

Skrevet

Nâ har jeg bestemt meg for â bygge terminal pâ BIA, men da slipper jeg vel â betale gate rental for gatene pâ teminalen siden jeg eier den ikke sant? Det skal ogsâ startes focus city pâ LCY og en DC-3 vil fâ base der.

Skrevet

Og da var Bilbao ogsaa med som allianse Hub.

Selskapet mitt gjoer det ogsaa godt om dagen:

DOP: €2,407,157

Airline Cash: €3,262,526

Airline Value: €84,982,744

Average Loadfactor: 98.94%

Date: 11 May 1951

Aircraft Summary:

Bellanca Aircruiser 1

Douglas DC-3 18

Martin 4-0-4 1

 

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...