Gå til innhold

Anbefalte innlegg

  • Svar 897
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Skrevet

Frode, de tallene så ganske mørke og røde ut ja.. :P Hvordan har du klart dette? Prøv å få loadfactor opp i 100% ved å justere prisene på rutene dine litt ned. Mulig du også flyr for mye på et fly, altså for høy freq. Da klarer du ikke 100% på alle ruter.

Skrevet
Frode' date=' de tallene så ganske mørke og røde ut ja.. :P Hvordan har du klart dette? Prøv å få loadfactor opp i 100% ved å justere prisene på rutene dine litt ned. Mulig du også flyr for mye på et fly, altså for høy freq. Da klarer du ikke 100% på alle ruter. [/quote']

 

Takker for tipset, Nicklas

 

Ser slik ut for meg nå:

 

DOP: €26,169

Airline Cash: €-12,783,107

Airline Value: €-8,401,884

 

 

Average Loadfactor: 100.00%

Date: 18 Aug 1951

 

Skrevet
Ja' date=' men slik det er nå, så vil det vel etterhvert komme i pluss igjen? [/quote']

 

Det er helt avhengig av økonomien din. Generelt sett hvor høye de månedlige utgiftene dine er egentlig. Du kan se det helt på bunnlinjen din på finance siden. Der står det profit / loss.

Skrevet

Jeg havde en, men den er solgt (se tidligere indlæg).

 

Har en DOP på næsten 1.5 mio nu. Startede ruter til Moskva, Washington, Istanbul og Belfast. De 4 ruter giver faktisk lige næsten 400.000 i DOP. Ikke dårligt. Jeg er mye tilfreds nu. Skal nok have en B377 mere, da jeg synes det er et fint fly. Så hedder det måske Dubai eller noget andet i Asia.

Skrevet
Det går svært sakte' date=' men sikkert fremover :grin:

 

DOP: €589,237

Airline Cash: €2,475,844

Airline Value: €42,115,535

 

 

Average Loadfactor: 100.00%

Date: 23 Aug 1951

[/quote']

Hva heter selskapet ditt? Du gjör det mye bedre enn meg syns jeg, har 380 000 i DOP etter â ha leid ut en DC-3 til Ivar Skaugstad for 250 000 i 3 mâneder.

Skrevet

Og har snart gaatt forbi Sindre paa rankingen om hoeyeste verdi i alliansen...

 

DOP: €4,953,531

Airline Cash: €92,905,515

Airline Value: €357,321,975

Average Loadfactor: 93.29%

Date: 23 Aug 1951

 

Men med 45 fly som flyr 180 ruter til 50 forskjellige destinasjoner begynner det aa bli mye aa holde styr paa, og vanskelig aa holde loadfactoren hoey

Skrevet

Husk dog paa at flyet maa brukes slik at rutene henger sammen (til en viss grad). Du kan ikke ha f.eks en rute bergen - oslo og en stockholm - goeteborg med mindre du har en tredje rute som binner sammen bergen-oslo med stockhold-goeteborg

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...