Einar Kristiansen Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Hei. Da tenker jeg at vi har en del sultne FS piloter som sikkert har lyst til å møtes igjen for litt hygge og ikke minst "høste" siste årets fs-erfaringer over en pizzabit og en øl eller fem Sted: Peppes Pizza Dato Fredag 5/10 Kl.19:00 Alle er velkommen Påmelding i denne posten slik at jeg eventuelt kan holde av ett bord. PS. Hvis ikke datoen passer for alle så blir vi sikkert enige om ett annet tidspunkt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Børge Litangen Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Før meg opp på lista . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Han ramle ta dæ Einar. Klarer jeg å hoste opp noen kr extra ei uke før lønning kommer jeg durende til Bodø jeg også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Mikal Aronsen Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Darn! Kunne ikke ha venta i 10 dager??? SB har ikke lønningsdag før den 15. og jeg er skinn blakk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Skulle gjerne vært der, men det er familietragedie-helg den helgen(Les barndåp) og hele hurven er samlet i Bodø. Jeg hørte snakk om resturanttur akkurat den fredagen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 Okey.Som sakt så er ikke noe ploblem å utsette treffet litt, slik at det passer for alle. Jo flere jo bedre Hva med den 12 eller 19 Oktober? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 19 Oktober? Jatakk det passer bedre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Heisann. Vil gjerne være med. Men den 19-20-21 er jeg i Tromsø, så da må jeg stå over Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Hva med juleaften... Da er vell alle tilgjengelig Men den over nevnte helgen skulle passe meg fint, så jeg kommer så fremt ikke noe skulle dukke opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Wiik Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Det hørtes jo relativt trivelig ut. Jeg tror jeg har fri den tolvte, men ikke den nittende. Femte passer meg også bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Mikal Aronsen Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 19. hadde passet meg bra, 4 dager etter at jeg har fått lønning. Vi får se, time vil show. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Overgaard Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 ohh... skulle gjerne vært der! hadde vært hyggelig men jeg må i bryllup til fetteren min mvh lars overgaard Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 Hva med juleaften... Da er vell alle tilgjengelig :grin: :grin: Ja hvorfor ikke Hehe! Da fastsetter jeg dato til Fredag den 12/10 Håper at flest mulig møter opp til ett hyggelig samvære med FS-prat,pizza og pils! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 29. september 2007 Premium Medlem Del Skrevet 29. september 2007 Steike, det var såvidt jeg så denne tråden . Dette høres hyggelig ut, så jeg skal selvsagt prioritere kraftig. Hadde også et annet forslag på gang (hint, hint), men det kan vi snakkes om på Peppes. Hvis vi ikke skulle prøve en kombinasjon.......? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Wiik Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Skriv meg opp på den tolvte! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Ernst! Er det den kompinasjonen vi snakket om på tirsdag du hinter om? I såfall kommer jeg drassende med mere en bare meg selv den 12!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Hvis vi ikke skulle prøve en kombinasjon.......? kor? når? ..e klar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 30. september 2007 Premium Medlem Del Skrevet 30. september 2007 Ernst! Er det den kompinasjonen vi snakket om på tirsdag du hinter om? Riktig Steinar, det meste er avklart, så nå kan vi ha et sted for "faste" møter. Vil ikke snakke så høyt om dette enda :whistle: , før vi har testet mulighetene i mindre scala. kor? når? ..e klar! :grin: he he, står du klar utenfor her, og vil inn !? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 :grin: he he' date=' står du klar utenfor her, og vil inn !? [/quote'] Ja! Begynn å bli litt kaldt faktisk! Men æ står an av! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 Hei. Sparker liv igjen i tråden og minner på om at Fredag den 12/10 kl.19:00 treffes vi på Peppes Pizza for ett hyggelig samvære med FS-prat,pizza og pils! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Å to gale Vesterålinger er strax startklare for dette treffet :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 Velkommen Steinar. Da er det snaue 2 timer igjen,håper så mange som mulig stiller opp i kveld for et hyggelig samvære med FS-prat,pizza og pils Velkommen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Christian Lindgren Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Da er det vel bare å si : vel bekomme :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.