Ivar Skaugstad Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Er man kommet noe lengre med datoen, eller sitter alle å venter på at noen andre skal ta iniativet til å foreslå en dato? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Tar opp denne igjen jeg. Har dere som ønsket å arrangere funnet ut noe mer, eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Rise Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Jeg er hvertfall med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 Har vel ikke kommet så mye videre, men hva om dere kommer med forslag, også tar vi en avgjørelse basert på deres ønsker? Men det bør være en fredag eller lørdagsettermiddag/kveld da... Slik at minst mulig folk må jobbe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 Alexander' date=' jeg tror det er flere enn meg som hadde satt stor pris på om du leste igjennom innleggene dine for å rette opp skrivefeil før du postet de. For mitt vedkommende var det bare å gi opp etter 15 ord.. [/quote'] Vil bare opplyse deg om en liten lidelse kalt Dysleksi Uten at jeg mener å være ironisk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
michael8210 Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Vil opplyse om at Egon har en sånn pizzabuffé...det koster 130 kroner pr. hue, og du eter hvor mye du vil. Øl er ikke med i prisen, gutta...husk det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 Har ikke peppes til 94 kroner da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mateusz Kostrzewa Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Da melder jeg meg på også! Men det hadde vært kjekt med en dato ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
michael8210 Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Har ikke peppes til 94 kroner da? Ikke i Oslo. Hehe, så der kan jeg ikke uttale meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 Har ikke peppes til 94 kroner da? Ikke i Oslo. Hehe' date=' så der kan jeg ikke uttale meg. [/quote'] OK... men Egon har jo god mat de og... eller kanskje vi skulle finne ett sted med alt man kan spise-julemat? ribbe og sånt? Som innflytter i midtnorge er slikt høyt verdsatt når julen nærmer seg, da både pinnekjøtt og det meste annet ikke gir meg den samme følelsen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Egon er jo en fint plass å spise, tror jeg betalte 150 kroner for pizzabuffet med brus sist FS-treff, som var 1. desember.. Peppes har hatt no bursdags- og halloweentilbud, men det er vel ferdig igjen nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 Peppes har hatt no bursdags- og halloweentilbud' date=' men det er vel ferdig igjen nå. [/quote'] Ja . Var de 94-kronerstilbudene der jeg tenkte på hvis vi skulle valgt Peppes da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Rise Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Spiller vel ingen rolle hvor det blir da, ingen er vel så gniene at de brye seg om det koster 94,- eller 150,- Hva er en femtilapp i dag da? Håper bare at mange nok gidder å bli med, så jeg kan snakke med noen som forstår hva jeg sier når jeg prater om interessen min. Ingen av mine kompiser gjør det:-P De har ikke peiling på N1, ILS, ADF, VOR, altitude og IAS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Har dere arrangører sett noe mer på dette ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Hjelpe meg, nå må en sette foten ned og ta skikkelig ledelse her! Nå blir det mye om og men.. I's going no where! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 BUMP igjen. Tenkt noe mer på det, eller bør noen andre ta ansvaret ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg tror som så at om ingen tidligere har tatt ansvar så er det førstemann som bestemmer som bestemmer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Nå som det nærmer seg jul er planene lagt på is frem til julen er over, og vi er over i januar. Da jeg har familie og endel andre ting å forholde meg til i forhold til dette og, er det ike helt lett å skulle legge dette rundt alle andre eventer (Familiebursdager, julemiddager,osv)har jeg oppdaget, så hvis noen andre vil ta over denne, så be my guest... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Ser ut til at det var folk som hadde tatt ansvaret likevel ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Når blir dette? jeg er i trondheim nesten hele uken, ikke førstkommende uke men den påfølgende...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Datoen settes til 12 januar hvis det ikke er for store protester. En fordel er om de som har bil kanskje kan fikse litt kompiskjøring for en 10 eller 20 kroner per pers. De som vil kan jo ta med seg en pils eller to og bli med hjem til meg på heimdal og "fly away" der oppe etter pizza og felles-treff. Jeg ønsker samtidig å beklage at det har tatt lang, tid, men med en pc med uvilje til å fungere, så er det ikke alltid lett. Håper på godt oppmøte. Møtested blir Peppes på Solsiden, der de forøvrig har ett par stilige modellfly hengendes i taket:-) Det blir INGEN aldersgrense på peppes, men jeg setter 18-årsgrense på treffet hjemme hos meg, og KUN pils,eller Cider tillates og maks en 6-pack per pers. Dette av samtalers innholdsmessige verdi med folk på fylla :grin: . Alle bråkebøtter lempes ut av stuevinduet ned på campingvogna til huseieren :grin: Hjertelig velkommen skal dere være. Ta med godt humør Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Vi får se om jeg klarer å komme =). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Rise Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Jeg kommer om jeg ikke er ute på Nordsjøen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.