Per-kristian Jensen Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Så nettop AWACS landa rwy 25 i Bodø. Aner ikke om det var T&G eller om han skal stå her lenge... Usikker om det var britisk, fransk eller Nato, men så ut som gamle motorere altså Nato... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Egil Ursin Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 fint fly, suste forbi for 3. gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Så nettop AWACS landa rwy 25 i Bodø. Aner ikke om det var T&G eller om han skal stå her lenge... Usikker om det var britisk' date=' fransk eller Nato, men så ut som gamle motorere altså Nato... [/quote'] Hvis du ikke hørte at det var gamle motorer, så var det neppe NATO... Ser ut på bildet som om de motorene er av nyere modell... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Egil Ursin Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 På halefinnen står det 1917-2007 øverst, reg ser ut til å vær 36CC, og det står også SAL253 på halen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruben Frydstad Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Så den på skola jeg når den land minst 7 ganger det sto på halen 90mb. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Fikk et bildet der den passerer 3000 fot over meg. Ser ut til å være et Franskmann. Skal se om jeg får postet bildet senere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Hei. Jobber på Skeidhaugen,her kommer flyene tett innpå når 25 er active,så jeg kan bekrefte at den hadde nye motorer.Ganske så stillegående imot den kjente "hylelyden" fra de gamle klassiske 707 motorene Fløy 4 touch and go rwy 25,så matpausen ble utvidet med 20min..Hysssh!! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Et h... å være så langt ute på landet når slikt skjer. Men fikk nå i allefall en passering rett over huet i 2-3000 fot. Første bildet er tatt på ca 5km avstand. Ingen zoom linse desverre. Misunner deg godt Einar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 En E-3D altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Fløy 4 touch and go rwy 25,så matpausen ble utvidet med 20min..Hysssh!! Dautid er det verste vi vet i anleggsnæringen :grin: Ja å den blir muligens å se flere ganger. Hørte på tv2 nyhetene at det er en stor natoøvelse, og Ørlandet er hovedbasen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Flott du fikk en smakebit av herligheten Espen,synd at kameraet mitt lå hjemme i slike skjeldene øyeblikk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Einar Sylte Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Det var French Airforce med en E3CF. Dro fra Ørland tilbake til Frankrike i dag. (LFOA) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 NOEN som har kontroll på roundellene ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.