Gå til innhold

Er det bare meg eller?


Gjest Geir-Finstad

Anbefalte innlegg

Gjest Geir-Finstad

Synes det er vanskelig og komme gjennom på forumet, vet jeg har fått meg noen som ikke liker meg, eller for og si det snilt de ønsker ikke og havne på en øde øy med meg. :)

 

Jeg vet at noen sender mailer og pm rundt og ber folk om og svare ditt og datt,.

 

Mitt spørsmål er som følger, om du mener at jeg bør skygge banen på forumet her, og det kan være av mange legitime årsaker, så send meg en pm. Jeg vil ta dette seriøst opp....og handle deretter....jeg får mange signaler som jeg så absolutt burde ta seriøst, mange mener jeg burde skygge banen fordi jeg mener mye, og det gjør jeg....vil ikke skrike på moderator, da det er helt greit å mene noe..om meg også...så send meg en PM om du ønsker meg dit pepperen gror, om ikke klapp igjenn og lev med meg.......litt drit lei hetsingen...men respekterer......

 

Jeg synes det er litt på kanten at det er en gerilia som jobber på pm, da kan dere si i fra så er det no prob...jeg er glad i dere alle, det gjelder deg også Keneth.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Members

Geir

 

Du er en kjernekar.

 

Triste greier at noen barnslige folk/unger slenger dritt til deg på forskjellige måter som du antyder her. Burde være helt unødvendig.

 

Men de er vel bare sjalu på at Du faktisk får til ting, tror Du ikke det Geir? Du er jo en bidragsyter. At du har meninger er jo kjempeflott. Nok av de som har meninger den veien vinden blåser.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en av dem som sier ifra,og har sakt i fra min mening om ting til Geir.Da det er sakt vil jeg si det slik:Uten Geir ingen FLG,07.Ingen full motion simulator til 300kr.Det bør alle se som er litt oppegående.Geir er raus og gir av seg selv og bidrar til felleskapet.Så enda en gang Geir Jeg håper du står på videre som du har gjort hele tiden.Du har fortjent bedre enn som så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

Ikke missforstå meg her gutter, meg kan dere være så uenige med som dere vill, det er bare sunt. Jeg bare registrerer at det er noen krefter som er litt ivrigere en andre i bakgrunnen, men jeg har ikke fått noen flere negative greier etter at jeg la ut dette, så da er det greit.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-moderator Vidar-

 

Du vurderte ikke å flytte denne tråden til f.eks. Snackbaren' date=' hvor den hører hjemme? :sleep: [/quote']

 

Du hadde ikke noe mer vrøl å komme med?

 

 

Geir, bli!

 

i grunnen enig med Kenneth jeg da.. ifølge Dag sin "definisjon" på de ulike forumene:

 

Kaffekroken: Her diskuterer vi alt som har med flysimulatorer og flyvning å gjøre

 

Snackbaren: Snackbaren er plassen for alt utenomsnakk som ikke har noe med fly/simulatorer å gjøre. Emner som sklir ut i andre kategorier blir flyttet hit.

 

Men siden Geir tydligvis er ute etter å fiske "stemmer" så er det vel greit at denne tråden blir her... Synes iallfall at det titt og ofte dukker opp tråder av denne typen fra han jeg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

-moderator Vidar-

 

Du vurderte ikke å flytte denne tråden til f.eks. Snackbaren' date=' hvor den hører hjemme? :sleep: [/quote']

 

Du hadde ikke noe mer vrøl å komme med?

 

 

Geir, bli!

 

i grunnen enig med Kenneth jeg da.. ifølge Dag sin "definisjon" på de ulike forumene:

 

Kaffekroken: Her diskuterer vi alt som har med flysimulatorer og flyvning å gjøre

 

Snackbaren: Snackbaren er plassen for alt utenomsnakk som ikke har noe med fly/simulatorer å gjøre. Emner som sklir ut i andre kategorier blir flyttet hit.

 

Men siden Geir tydligvis er ute etter å fiske "stemmer" så er det vel greit at denne tråden blir her... Synes iallfall at det titt og ofte dukker opp tråder av denne typen fra han jeg da...

 

Jeg postet i feil seksjon i forumet.

 

Fiske stemmer? akkurat som jeg trenger det, nei glemm hele posten, bare jeg slipper masse dissing i bakgrunnen, alt som kommer i fora i public er ok for meg. så denne tråden er død her og nå fra min side.

 

Jeg tåler det meste , men når det blir organsisert dritt slenging både her og der, også uten for forumet, da gidder man ikke vet du. Det skal jo være morro og drive med hobby ikke sant? Så det er det eneste jeg ber om, ta ting i fora her og ikke driv gerilja kampanjer på andre arenaer. Men nå håper jeg man stenger denne tråden, jeg har fått fremm det jeg ville. Ha en fortreffelig aften alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg postet i feil seksjon i forumet.

 

Fiske stemmer? akkurat som jeg trenger det' date=' nei glemm hele posten, bare jeg slipper masse dissing i bakgrunnen, alt som kommer i fora i public er ok for meg. så denne tråden er død her og nå fra min side.

 

Jeg tåler det meste , men når det blir organsisert dritt slenging både her og der, også uten for forumet, da gidder man ikke vet du. Det skal jo være morro og drive med hobby ikke sant? Så det er det eneste jeg ber om, ta ting i fora her og ikke driv gerilja kampanjer på andre arenaer. Men nå håper jeg man stenger denne tråden, jeg har fått fremm det jeg ville. Ha en fortreffelig aften alle sammen. [/quote']

 

organisert dritt slenging? mafia? har du noen eksempler på dette da? Du har jo en tendens til å starte med det selv da... når du går fri for fornuftige argumenter da... så kanskje man skal feie foran egen dør før man feier foran andres ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik eg forstår Geir, så har det forekomt drittslenging om han i private meldingar og på andre fora kor han ikkje har anledning til å svare for seg. Han seier jo sjølve at han tåler det meste som kjem ut i det offentlege som han kan komentere sjølve.

 

Å drive med drittslenging utan at andre kan forsvara seg, er jo rett og slett smaklaust, umodent og dårleg gjort.

 

Det einaste Geir ber om, er at slikt vert slutta med. Det bør alle klare å respektere og forstå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...