Tom Knudsen Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Mine topp 10 FS filmer i synkende liste. 1. Plass End of an Era ecemobfzRNc 2. Plass The Bird Strikes r63FcxZkF78 3. Plass UK Flyers nx_-TPkVPcU 4. Plass Big in Asia yyAfPThLugs 5. Plass Controle Brasil 2 gigOl-8tsYc 6. Plass MAD iRKtLAGh62w 7. Plass Air Dynamics dHxKo0RpQhY 8. Plass Vectors - an FSX film ( Forøvrig drit morsom) fej9EWWLSsw 9. Plass Leaving on an Jet Plane 1ykSFVK7EnQ 10. Plass Night Traffic 3 WGuuNTn9vis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Fete filmer, men vectors var da litt syk?Stakkars folk ombord pâ 747ern som ikke visste hva piloten dreiv med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Holmseth Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Vectors var morsom ekstremt rask trike Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 17. august 2007 Premium Medlem Del Skrevet 17. august 2007 Ingen tvil her i gården, mange gode kandidater, men Vectors kommer først. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Halvorsen Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Vectors tok den hjem ja. Fantastisk godt laget Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Henrik Dahl Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Mange bra filmer der ja, men tror du har glemt av noen her er iallefall noen av mine favoritter: Dangerous skies reloaded: 15f0FiKT5E8 Euro two et3wz8FZMRY The Fun of flying I88jKwYRYro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Det er ingen som husker en video fra en flyplass med sangen "Von" av Sigurd Ros lagt til i filmen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Henrik Dahl Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Kan desverre ikke si at jeg har hørt denne sangen i noen flightsim videoer jeg har sett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Var veldig mye bra her! Men, jeg må si at jeg savner litt "dreaming" videoer. Altså videoer som presenterer innholdet med rolig musikk og rolige bevegelser i naturskjønne omgivelser.. Høres kanskje litt "kjærring" ut, men hva er bedre enn å ta seg en flytur med ro til sinns? :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KJ Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Var veldig mye bra her! Men' date=' jeg må si at jeg savner litt "dreaming" videoer. Altså videoer som presenterer innholdet med rolig musikk og rolige bevegelser i naturskjønne omgivelser.. Høres kanskje litt "kjærring" ut, men hva er bedre enn å ta seg en flytur med ro til sinns? :cool: [/quote'] Kunne ikke vært mere enig. Skikkelig eyecandy. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Henrik Dahl Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 lQ_411G7du0 da er vel denne filmen ganske bra syns jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Fy F***. Vectors var bare helt konge!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Andresen Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Mange flotte flightsim videoer her, med fine kameravinkler. Her kommer noen vidoer jeg har laget, de to første er fra før jeg begynnte pilotudannelse, den siste har jeg nettopp laget. Førsøk på å etterlikne den spesielle approachen til Baghdad Int'l: Elsket og hatet på youtube. geIZc4mdjTI Boeing 737-800 Gardermoen - Vigra (Ja, jeg er klar over feil spoilerbruk under landing :crazy: ) 76F1s5MSCi0 30 knop crosswind landing til Mytle Beach Int'l RWY18 Crab-to-slip. Boeing 737-600 PMDG FS2004: pqftbCr8zHc Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.