Kim Jørgen Brenna Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Denne reklamen er den beste go flotteste jeg har sett noensinne! Den Pandaen var bare helt nydelig! Litt trist på slutten når den sitter på hylla. 79_S99OflFo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Petter Elven Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Morsom den der ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Den der var fin. Litt nedtur syns jeg at den bare satt og drømte syns nesten synd på'n Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 Tja, tror du den drømmer da? Jeg velger å tro at han har hatt en flott reise! Ellers blir jeg bare trist Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Stakkars liten :cry: Flott film da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Thomas Kvam Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Reklamesnutt med herlig eventyrpreg. Har sett ett par andre reklamefilmer fra Finnair med samme gode stemning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 0BESuwJwI3M Denne du tenker på,Paul Thomas? Finnair kan virkelig dette med å lage reklamefilmer. I andre reklamer fortelles det bare hvor billige selskapene er og ditt og datt. Finnair gjør det på en helt spesiell måte, og man blir litt rørt av slike reklamefilmer som den første! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Thomas Kvam Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Ja riktig Kim Jørgen. Her er den, en skikkelig godbit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elias Lundereng Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Flotte de der ja! Men jeg må innrømme at jeg elsker Frontier sine reklamer!! E-petgEjeZs ImevYhkZirY lsP2Mu0HMA0 Hvis dere går på Youtube, så finner dere mange flere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Nilsen Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Men jeg må innrømme at jeg elsker Frontier sine reklamer!! Helt enig med deg :grin: Syns pingvinene er best da K1CN5OwopCs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 Hahahha!!! Så sinnsykt bra!! :grin: :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Denne er jo litt artig: OkDFuFkZSF0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T F Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Dette her var flotte greier!!! Hilsen Torbjørn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander W. Lind Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Begge Finnairs sine reklamer er helt nydelige! De beste om du spørr meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Erik Johnsen Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Synes det er rart at ingen har lagt ut denne: IKZvZWAqBWg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Members Ivar Hestnes Skrevet 13. august 2007 Members Del Skrevet 13. august 2007 Ja, Finnair sine reklamer hadde skikkelig god stemning. Frontier sine var proppet med humor og gullkorn. Festlig ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Thomas Kvam Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Begge Finnairs sine reklamer er helt nydelige! De beste om du spørr meg! Jeg har selv og sansen for Finnairs reklamefilmer. Fred og ro og med en herlig eventyrstemning, langt langt vekke fra dagens nyhetsbilder og virkelighet. Skulle ønske de hadde flighter til Shangri-La. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.