Gå til innhold

Flight Replica Bf -109 F


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

OK OK, letter litt på stapeisen, og forsøker meg på en liten post her. Som ihuga FSX-simmer har jeg savnet noen av de beste warbirds fra FS9. Endelig lager Flight Replica sine nye modeller kompatible med FSX, og dermed kunne jeg hente over en rårealistisk Bf-109 Messerschmitt. Skal ikke lage noen detaljert storry, men nevner at dette er fly for entusiaster og warbird-elskere. Siden flyet er laget etter spesifikasjoner for FS9, utnyttes ikke alt som kan i FSX, men den flyr superrealistisk og har en aura av flyhistorie både innvendig og utvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Takk for hyggelig respons, det varmer godt og gir mening til fortsatt innsats i vårt forum :D .

 

hvor i pakker finner jeg det sceneryet?

 

Heisan Steinar, sceneryet er fra den elleville addonspakken "Valkyrie" fra Flight1. Ikke så voldsomt mye å skryte av, men de har laget noen fine WW2-scenery, som jeg bruker som kulisser når jeg flyr warbirds :grin: .

 

Da får jeg nok flekke kredittkortet atter en gang

 

He he, sorry Andrew, men det er ikke ofte det føles sååå bra å flekke kredittkortet :grin: . Denne krigsmaskinen blir du helt sikkert fornøyd med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Fine bilder, men det er blitt vanskelig å få til stemmningshistorier sånn som før...

 

Heisan Bengt, long time no see :grin: . Ja, vi sliter litt med tilvenningen til den nye lay-outen på screenshot-forumet. Det er OK med å klikke fram store bilder, men de fleste hopper av før de kommer så langt. Det blir mest å titte innom, et raskt overblikk på "tumbnails",...og så ut igjen. På denne måten blir gode bilder oversett, og svært få gidder legge igjen kommentarer.

 

Og som du sier, de gode historiene blir borte. Det er synd, og jeg er redd det går ut over HELE forumet (som fungerer utmerket). Screenshots er selve bærebjelken, som gjenspeiler aktiviteten i FS-miljøet, så jeg håper lay-outen kan forbedres. Tallenes tale er krystallklare, mens folk samles i "kaffekroken", er det laber aktivitet blant screenshotterne :( .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tallenes tale er krystallklare, mens folk samles i "kaffekroken", er det laber aktivitet blant screenshotterne \\:\\( .

 

 

....og synd er det! :crazy: ......

 

Som vanlig leverer du stemning til tusen, Ernst!

Sceneryet setter en ekstra spiss på dette. FR's BF-109F blir nok blant de neste modellene som blir kjøpt inn her, Hvordan er forresten denne å fly, sammenlignet med WoP's «Emil»?....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Takk skal du ha Gunnar.

 

Hvordan er forresten denne å fly, sammenlignet med WoP's «Emil»?....

 

"Emil" var min favoritt i WOP`s Fighter-pakke, foran både P-51 og Spitfire. Nå flyr jeg nesten utelukkende (blant Warbirds) Bf-109 F, da denne har en formidabel "feeling" av autentisk Messerschmitt. Innvendig-lyden er til å få gåsehud av, men utvendig er den meget tam. Fremdeles er den modifiserte FW-190 Long Nose (ikke WOP-lyd) den desidert beste warbird-lyden jeg har hørt på en PC, og Bf-109 er langt unna denne kvaliteten dessverre.

 

Men når det gjelder flyegenskapene er den helt i toppskiktet!! Flight Replica la listen meget høyt både med Me-262 og de andre i serien Bf-109, så jeg hadde store forventninger til det første flyet kompatibelt med FSX. Disse forventningene ble langt på vei innfridd, men det er fortsatt et fly designet for FS9, så enda mangler mange av kvalitetene som hever FSX et godt stykke over FS9. Uansett flyr jeg denne krigsfuglen med et megastort glis langt forbi ørene.

 

finnes det gratis versjon av den?

 

...... det tviler jeg sterkt på. Har ikke vært borti gratisversjoner siden FS 2002, og da snakker vi om en helt annen kvalitet enn det Flight Replica står for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...