Eirik Støylen Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Stekt fugl Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Er vel mange fugler som har det værre en denne. Pip pipen ante nok ingenting før det var over... ikke da heller forsåvidt. Syns mer synd på pilotene faktisk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Syns mer synd på pilotene faktisk. Jaha? Og hvorfor det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Gulliksen Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Jeg tror nok Geir har et poeng. Fuglen døde trolig raskere enn kyllingene vi spiser, og pilotene fikk jo åpenbart en del ekstra bry med birdstriken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Så neste gang noen kjører over en rev,så er det veldig synd for billisten som kanskje må omlakkere bilen. Mens reven er det ikke så farlig med,den har jo sikkert ingen unger å ta vare på. :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Chr Haaland Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Jeg vil si at det er forskjell på å måtte omlakkere bilen og havne i en nødsituvasjon med en stappfull 757. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Syns mer synd på pilotene fordi fuglen døde på ett millisekund mens pilotene fikk plutselig et fly hvor det sprutet ild ut av motoren. Dette var i tillegg under climbout, hvor de mer enn noen annen gang i flighten er avhengig av motorkraft. Tipper de fikk noia så det holdt, mens fuglen stakkar... slapp å tenke på noe som helst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Martinsen Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Syns de virket rolig og behersket! De har nok trent X-antall ganger på tilsvarende situasjoner i simmen skulle jeg tro. Tror ikke det var mye noia ute og gikk, var vel heller rutiner og instinkt som slo inn Gikk ganske kjapt og få shutta ned motor 2! Uten at jeg er ekspert, så syntes jeg dette så og hørtes ut som en "text book" event! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Isaksen Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Kim prøver bare å få fram et poeng da. EDIT: Ser ut til at et innlegg har blitt slettet av moderator. Men det var altså det jeg svarte på, ikke Vidar sitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.