Gå til innhold

Braathens DVD


Dag Johansen

Anbefalte innlegg

Og så er regulativene så forbannet driiiiit akkurat nå.

 

Handle med Visa, som forøvrig er tomt for øyeblikket i forhold til film,

 

199 + 29 kroner rett i postkasse som brev

 

Handle på postoppkrav slik at jeg kan hente den og cashe ut på postkontoret

 

354 kroner inkl frakt og gebyrer

 

 

Så da får vi heller vente å se desverre.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handle på postoppkrav slik at jeg kan hente den og cashe ut på postkontoret

 

354 kroner inkl frakt og gebyrer

Klag ikke på meg - det er Posten som stikker av med de gebyrene.

 

Forskuddsbetaling med nettbank er jo også et valg - da betaler du det samme som med kort (227 kroner)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en nydelig film for de som ikke er flyinteresserte i det hele tatt. Og hva mener jeg med det?

Jo: 95% av filmingen består av tomme idiotiske bilder ut av cockpiten på landskapet og tilnærmet INGENTING av instrumenter, etc. Hadde jeg vært produksjonssjef i Just Planes hadde jeg kjeftet denne filmeren huden full og trøkket videotapen opp bak, for dette var fælt dårlig med tanke på alt jeg helst vil se. Vi får ikke bli med på walkaround en gang, ingen presentasjon av cockpiten, og MINIMALT med filming av "det kule".

Det var virkelig synd og skuffende, for dette var en video jeg hadde håpet ville slå an.

 

Uansett, så er det en must-have video med tanke på at det er snakk om Braathens, og det er likevel fantastisk å være med på noen turer i dette flyet. Ikke vanskelig å være patriotisk når man ser på :)

Men det var elendig med tanke på folk som vil se COCKPITEN og SYSTEMENE av en 737.

 

Så da ble det litt slakt fra meg, men det var faktisk så til de grader elendig mesteparten av filmen, for oss flyinteresserte.

Kunne heller vært en presentasjon av Norge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flygeteknisk er ikke filmen veldig bra nei, men den gir en helt spesiell stemning for oss Braathens elskere!! Jeg synes filmen er super, og absolutt verdt pengene!

 

OG: kan noen ta på seg den ærefulle oppgaven og finne ut hva den åpningssangen heter???? Bedre fly-musikk finnes ikke!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår godt hva dere mener med at filmen ikke gir noe innblikk i systemene på 737 osv.. Men dette var jeg klar over på forhånd; Tidligere har jeg kjøpt en DVD fra world air routes som omhandler Gandalf airlines, Do328, og da kan jeg love dere at jeg ble skuffet!

 

Men jeg angrer ikke på at jeg kjøpte DVD-en om Braathens, jeg er jo tross alt en Braathens elsker!

 

Jeg vil anbefale å kjøpe filmer fra ITV (Intelligent Television and Video)

Her er det montert 7 kameraer i cockpiten + at pilotene hele tiden viser og forklarer forskjellige systemer osv..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...