Tom Arild Hansen Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 OK.... nå er det vanskelig å vite hva som er postet her inne tidligere. Så derfor tar jeg uansett sjansen. Se på den landingen her. Jeg tror jeg hadde vært småskeptisk til å fly igjen etter å ha sittet på her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Sett 1 000 000 ganger før, men det kunne ikke du ha visst Ikke real, reklame for øl eller noe sånt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Fake... Hvorfor.... Jo filmen er klippet og manipulert.. Hvorfor..... Aner ikke... PS.. Tror du man kan få inn intercomen på flyet med VFR håndsett..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Næss Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Slutten var beleilig klippet vekk, der kapteinen på vegne av det nederlandske crewet ber det australske fotballandslaget om unnskyldning for den ublide landingen, og ønsker dem lykke til i kveldens kamp mot Nederland. Heineken-reklame i forbindelse med EM i Portugal 2004 Edit: der fant jeg hele, gitt: http://www.youtube.com/watch?v=RoXG59qKD1w Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Arild Hansen Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 OK... hehe! Sorry. Da driter vi i denne tråden :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Sannes Riiser Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 ber det australske fotballandslaget om unnskyldning for den ublide landingen Austria = Østerrike, Austrian = østerriksk, altså ber de det østerrikske fotballandslaget om unnskyldning, ikke det australske Btw, heter det østerrisk eller østerriksk, eller er det valgfritt? Hører og ser at de to formene blir brukt om hverandre :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Gulliksen Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Det korrekte er østerriksk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Hmmm slike landingar har jo eg kvar dag jo!... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 No skal ikkje du skryte på deg noe, Torstein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.