Jonas Mindt-Soot Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Da er datoen satt for Unge Ørner 07. Var der selv i fjor noe som virkelig gav mersmak. Ungdomsutvalget Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 For gammel på det første året. Betyr ikke at jeg ikke er ung, men ett sted må de jo sette en strek Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Dette betyr vel at jeg blir nødt til å ta med LN-RAI nedover i år som i fjor. Forøvrig så oppfordrer jeg alle som er medlem av NAK, samt innenfor alders spennet som er gitt, om å delta på dette arrangementet! Stian, hører jeg "shotgun"? :cool: Har forøvrig 2 ledige plasser i flyet per dags dato. Vi sees der folkens! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Hmm, hadde det vært etter bursdagen min kunne jeg jo kjørt opp dit selv, men det er fem dager før.. Hadde det vært noe sånt som Take-Off 2004 hadde det nok vært litt mer fristende. UØ blir litt for mye av det samme hver år Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Er det mulig og gjøre noe for de som er 13 år? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Lingås Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Stian' date=' hører jeg "shotgun"? :cool: [/quote'] Shotgun! Kommer hjem fra syden den 16. August så det skal gå bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf Arne Beck Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Vel jeg har ikke akkuratt planlagt noe for de dagene, men hva er det man faktisk gjør der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Ivar jeg har garantert lyst til og bli med!!! Jeg får bare begynne å spare . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sølve Bjerkenås Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Vel jeg har ikke akkuratt planlagt noe for de dagene' date=' men hva er det man faktisk gjør der? [/quote']På linken til Jonas, så står det et referat fra i fjor. Blir vel noe av det samme i år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.