Jan Fredrik Furøy Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Hei Etter reinstallasjon av windows og IE7 må jeg logge inn hver gang jeg går inn på FS.no, selv om jeg har huket av for alltid å være logga på. Er det noe i IE7 instillingene som fikser dette? Mvh Jan Fredrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ådne Lie Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 For å komme inn på FS.no trenger du ikke å logge inn. Det er når du skal på forumet du må logge inn. For bare å surfe uten skrive på forumet trenger du ikke å logge inn. Om du trenger å logge inn kun for å se i filbiblioteket er det noe galt. Men det du kan ta gjøre er å tillate informasjonskapsler og tilltate FS.no som unntak. Gå til Verktøy og Instillinger... Ådne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik Furøy Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2007 Beklager dårlig formulert spørsmål. Det var jo naturligvis forumet jeg mente. Mvh Jan Fredrik SAS807 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Du kan forsøke å slette dine cookies fra forumet og se om det hjelper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Jan Fredrik. Vist det er windows XP med IE7, så er det grunnen til ditt probem. IE7 til XP klarer av en eller annen grunn ikke å logge deg automatisk inn. Med Vista og IE7 er dette fixa, og det fungerer like bra som det gjør i XP med IE6.1 Grunnen til dette veit jeg ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders johansen Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Funker det ikke å lagre passordet i IE7? Last ned Firefox www.firefox.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 XP med IE7 funker så det griner med FSNO auto login Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Geir! Da vil æ ha oppskrifta! Kjørte XP med IE7 i flere mnd uten å få det til å virke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Berg Jørgensen Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Ikke klag, med meg funker ikke IE7 i det hele tatt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Har også innloggingsproblemer, både med Firefox og IE7/6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders johansen Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Med fare for å starte en browserkrig her: Bruk Opera. "Once you pop, you can't stop". Smakssak.. men så lenge man holder seg unna IE så er det samma for meg hvilken nettleser folk bruker av Opera og Firefox. edit: Har Opera den bokmerke linjen på toppen? (sånn som firefox har) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Haabeth Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Jeg har på logg inn automatisk, men mange ganger står det at jeg må logge inn å så må jeg gjøre alt på ny igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Olav Sørensen Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Hadde jeg vært dere,så hadde jeg ventet litt med IE7 da den på meg virker som et litt halvferdig produkt! Tro meg, jeg har prøvd den i et par uker, og for meg så lagde den så pass mye problemer at jeg valgte å gå tilbake til den forrige bra fungerende versjonen IE6! Hvis det er noe jeg hater, så er det enten problemer med IE eller OE! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 IE-6 drar med seg mye spyware og sånt dritt hele tiden, så den må stadig renses med div. programmer laget for slikt. Men ift. fs.no og innloggingen her har den fungert helt knirkefritt hele tiden ja. OT, men gratulerer med 50 års dagen igår Hans Olav! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 edit: Har Opera den bokmerke linjen på toppen? (sånn som firefox har) Jepp, hadde dette lenge før firefox fikk det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Kverneng Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Trykk "Forumoversikt" en gang. Det må jeg gjøre -Petter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 IE7 til XP klarer av en eller annen grunn ikke å logge deg automatisk inn Som tidligere nevnt; Stemmer ikke. Funker fjell her, hver gang jeg klikker meg inn på forumet, så står navnet mitt i venstre hjørne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.