Gå til innhold

Steinar slår til med FS treff i Bodø


Steinar Grindstein

Anbefalte innlegg

Jeg har i lengre tid fundert på å arangere et FS treff på Sortland nå i vår. Jeg har imidlertid bestemt meg får å arangere et treff i Bodø ""

 

Jeg ønsker nå å få tilbakemeldinger på når det kunne passe for intereserte at dette bør arangere. Vidre satser jeg på å få låne de "vanlige" lokalene ved Skaug Skole. Legger også opp til en konkuranse underveis i treffet med en flott premie til vinnern.

 

Bodø, nå har dere en ting å gjøre, Forbered dere på tidenes FS treff.

 

Kom med inspill for aktuelle datoer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toppers Steinar.

 

Hadde jo vært artig og fått til noe slikt utpå vårparten..

Hva med i slutten av Mai?

Forresten hvis vi får Ernst med på lasset, så snakka han sist om at han hadde noen lokaler til disp. på jobb.Da blir det jo litt mere sentumsnært også,men da må dere sørge for overnatting selv.

 

Ernst,hva sier du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Steinar, din ustoppelige entusiast, er du i gang igjen """"!?

 

Ernst,hva sier du?

 

uuuuups, har jeg sagt noe igjen "".

Joda, jeg står for det jeg antydet i fjor høst Einar, Nordlandsmuseet har både nett-tilgang og egnet møtelokale 15-20 simmere..........!!? MEN, det kan ikke skje før utpå høsten en gang. Våren og sommeren er ei hektisk tid i museet, og da er alle disponible rom opptatt, desverre.

En annen utfordring er døgnrytmen, vi får ikke oppholde oss i bygningen om natten, så det blir litt vanskelig med overnatting (det er mulig dette kan forhandles, men det kan jeg ikke svare på i øyeblikket).

 

Bortsett fra dette, kunne det vært artig med det neste høsttreffet midt i Bodø sentrum, gangavstand til Peppes m.m.

 

Arrangementskommitèen er velkommen når som helst for en liten befaring "".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til PK og andre intereserte. Så lenge det ikke blir postet noe her er det heller ikke noe nytt å meddele ifra min side. Jeg starta denne tråden får å tips til aktuele datoer som passer for dere. Jeg har pr idag ikke fått en eneste tilbakemelding på hvilken datoer som er av interesse. Så akkurat nå er det opp til dere å komme med forslag, og ført da vil det bli starta med organisering av treffet.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært kult med noe slags treff 13-15., men jeg er litt opptatt fordi jeg skal arrangere Nord-Norge Sosiale Forum denne helga, og den eneste muligheten jeg har til å komme meg litt bort derfra blir nok søndags kveld. Du får ha lykke til med EO.. Mye møteformalia der i gården, dere blir vel å holde det gående til langt på natt, tenker jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstremt offtopic, men mens jeg leste denne tråden spiste jeg yoghurt. Plutselig sprutet det en liten dråpe yoghurt ut av boksen og traff det høyre øye mitt. Det gjorde ikke vondt, men jeg lukket øye instinktivt. Og nå som jeg har åpnet det igjen ligger det et tynt lag yoghurt over øyet. Det er som å se igjennom et skittent vinduet :grin:

 

Håper det ikke er noe i yoghurt som skader øyet :crazy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstremt offtopic' date=' men mens jeg leste denne tråden spiste jeg yoghurt. Plutselig sprutet det en liten dråpe yoghurt ut av boksen og traff det høyre øye mitt. Det gjorde ikke vondt, men jeg lukket øye instinktivt. Og nå som jeg har åpnet det igjen ligger det et tynt lag yoghurt over øyet. Det er som å se igjennom et skittent vinduet :grin:

 

Håper det ikke er noe i yoghurt som skader øyet :crazy: [/quote']

 

Ekstremt interessant.. Opplevd noe annet spesielt i det siste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...