Gå til innhold

Flykrasj på Gardermoen


Tom Knudsen

Anbefalte innlegg

Bulking på Gardermoen burde det stått.

 

Selv om det alltid blir diskusjon om hva som er havari, krasj og skade osv, så er jeg helt enig i den der.

Når jeg ser flykrasj og 114 personer ombord i samme tråd så hopper hjertet over et slag, finn noe litt mer passende selv om det kanskje ikke trekker like mange seere til tråden ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så om du bulkar støtfangaren på bilen din har du per definisjon havarert? På sjøen er i allefal ldet eg har lært, eit havari når eit fartyg er i ein situasjon der det ikkje kan manøvrere meir en 70% av det den skal for eigen maskin, og det er fare for livet til mannskapet ombord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

krasj, kollisjon, bulking whatever. Om det ble skade på flymaskinen er det pr. def et havari.

 

Jaja, det er jeg helt enig i, men da er også havari mye bedre ord enn flykrasj. Eneste ordet jeg kan komme på som beskriver situasjonen verre enn det er flystyrt.

Nå tenker jeg selvfølgelig på hva som er passende til denne situasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lovlig info? Naturligvis. Hvorfor ikke??

Taushetsplikt? Den er helt topp. Takk som spør.

 

Send meg heller en pm istedet for å hause opp dette. Nå ender vel dette opp med en lang diskusjon som ikke vedkommer topic i det hele tatt ""

 

Godt jeg ikke la ut bilder av den da, for da hadde du vel anmeldt meg på vegne av en eller annen ""

 

Er ikke akkurat "Top Secret" dette her Tom.

 

 

Mvh

Jan Fredrik

SAS807

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...