Tom Knudsen Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 GARDERMOEN: 114 personer om bord. Ingen skal være skadd. http://www.rb.no/lokale_nyheter/article2583406.ece Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Kverneng Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Huff. Ble sikkert litt sjokkert de i bilen vil jeg tro. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Bulking på Gardermoen burde det stått. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Floor Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Bulking på Gardermoen burde det stått. Selv om det alltid blir diskusjon om hva som er havari, krasj og skade osv, så er jeg helt enig i den der. Når jeg ser flykrasj og 114 personer ombord i samme tråd så hopper hjertet over et slag, finn noe litt mer passende selv om det kanskje ikke trekker like mange seere til tråden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Huff. Ble sikkert litt sjokkert de i bilen vil jeg tro. Er vel normalt bare én person i de bilene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Kverneng Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Javell. Har ikke studert det der jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Hva er avisningsmaskiner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Det er en ningsmaskin som leverer aviser Joakim. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Tusen takk Halvdan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 .. ferske, aviser! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Rykende ferske.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Nåja. Tror det er litt 50/50 der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Javell. Har ikke studert det der jeg Det har visst jeg, de siste 8 årene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cato Støle Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 krasj, kollisjon, bulking whatever. Om det ble skade på flymaskinen er det pr. def et havari. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Så om du bulkar støtfangaren på bilen din har du per definisjon havarert? På sjøen er i allefal ldet eg har lært, eit havari når eit fartyg er i ein situasjon der det ikkje kan manøvrere meir en 70% av det den skal for eigen maskin, og det er fare for livet til mannskapet ombord. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cato Støle Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 men slik er det altså ikke i luftfarten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Floor Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 krasj, kollisjon, bulking whatever. Om det ble skade på flymaskinen er det pr. def et havari. Jaja, det er jeg helt enig i, men da er også havari mye bedre ord enn flykrasj. Eneste ordet jeg kan komme på som beskriver situasjonen verre enn det er flystyrt. Nå tenker jeg selvfølgelig på hva som er passende til denne situasjonen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik Furøy Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Flyet står inne hos oss nå (SAS Teknisk)Skadene var så omfattende at de må skifte den høyre motoren. Det lander en Antonov ved 4 tida med spare engine og verktøy. BA teknikere er allerede igang med å demontere den gamle. Mvh Jan Fredrik SAS807 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 hehe god info, men lovelig info ?? Hvordan er taushetsplikten din ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik Furøy Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Lovlig info? Naturligvis. Hvorfor ikke?? Taushetsplikt? Den er helt topp. Takk som spør. Send meg heller en pm istedet for å hause opp dette. Nå ender vel dette opp med en lang diskusjon som ikke vedkommer topic i det hele tatt Godt jeg ikke la ut bilder av den da, for da hadde du vel anmeldt meg på vegne av en eller annen Er ikke akkurat "Top Secret" dette her Tom. Mvh Jan Fredrik SAS807 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 hehe ta det ikke så tungt.. Var bare for skoy.. Flott at info som dette kommer fra de rette hjørnene .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.