Hans Chr Haaland Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 For 30 sekunder siden fløy det en jager over her. Så ut som den fløy westbound over BTA og dreide noen grader sør. Jeg var litt treig så jeg fikk ikke med meg hva det var, men det minna ikke om F16 (jeg var litt treig, så jeg er veldig usikker) Noen andre som fikk sett denne, og som veit hvilket fly det er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 jeg fikk desverre ikke med meg noe som helst. Litt rart i grunn, i og med at jeg går på skole en kilometer bortenfor terminalen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Chr Haaland Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 Den gikk som sagt over BTA da, som ligger noen NM syd for ENBR. Den gikk relativt lavt, og den lå nok et stykke over 250 kt også, så det var ikke så lett å reagere når den kom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Presterud Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Den var norsk, men det var ikke en F-16! ...så nå kan dere lure. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Haabeth Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 F-5, samme som drev og lekte seg på Sola i dag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 F-104 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 ...holder en knapp på F-5 ...har vi noen F-104 som er flyvedyktige?..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Ingen norske Starfightere som er flygedyktige nei, så F-5 er nok det mest sansynlige Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 "637" skal ut og fly igjen, ta en titt her: Starfighterens venner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.