Gå til innhold

Aborted take-off. ( film)


Kenneth Sivertsen

Anbefalte innlegg

Da jeg så denne filmen første gang lurte jeg på hva i [sensur] denne fyren forsøker å fortelle omverdenen... 1) den vanlige mannen i gata vil ikke skjønne hva v1 eller outer marker er for noe engang, men blir kanskje skremt når fyren bak videoen forteller at de "on the road to hell" (på lik linje med hvordan en del aviser greier å skremme folk i artikler knyttet til luftfart)

2) han prøver å brife om sine kunnskaper innen luftfart, men feiler miserabelt idet han viser at han har svært lite peil på hva som foregår

 

Dere kan se hvilken behandling vedkommende fikk i denne tråden på a.net, med tittelen "Worlds Biggest Aviation [*********]?":

http://www.airliners.net/discussions/general_aviation/read.main/3003865/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde de vel flydd avgårde da vel. ""

 

Jepp, hadde vel det?

 

Siterer fra forumet

 

I just had the time to watch the full video. Here's what I know.

 

1) He's an [*********].

2) He's a melodramatic [*********].

3) He doesn't have the slightest idea what the hell he's talking about.

4) Kansai (KIX) doesn't HAVE a parallel taxiway on the opposite side of the only currently active runway, 6-24. By the way, that was a takeoff on r/w 6. Since there is no parallel taxiway there is no way that another aircraft could possibly be crossing the runway downfield. There's no place to cross!

5) The last time that I flew, the outer marker was about 7 miles or so on final not on the departure end of the runway.

6) How the hell would he know what's going on in the cockpit? I sit up there and don't know what's going on 1/2 the time. Pax might think they know what's going on up there, but trust me, they don't have a clue.

7) He's a melodramatic [*********].

8) He's an [*********].

 

stemmer det som er uthevet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt av en stemme den kameramannen hadde. Skulle fanden meg tro at han satt med et bombebelte på seg i begynnelsen av filmen.

På slutten så banner han og kaller brannmenn og hva fandens annet det er for dill og dall...

 

Mest useriøse klønefilmen jeg noen sinne har sett. Tydeligvis en "melodramatic" og en som sikkert kunne ha fått en fin skrivebordsplass i VG ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror fyren har serøst flyskrekk. Derfor snakker han som han gjør. Om du har serøst flyskrekk er en punktering en nær dødenopplevelse. Og er man døden nær er det nok enkelt å blåse ut litt steam med å kalle alle alt mulig dritt.

 

Men det viser jo også total mangel på selvinnsikt at han la den ut, med [*********] kommentarene sine.

Morro å se filmen uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...