Gå til innhold

Nektet å reise sammen med arabisktalende


Georg Oftedal

Anbefalte innlegg

Btw. Flagget i avataren din sier vel egentlig nok om ditt ståsted i saken?

 

Nja, det at jeg har et amerikansk flagg i avataren betyr slettes ikke at jeg støtter den nåværende regjering og president fullt ut i alle deres meninger. Noe veldig mange glemmer er at halvparten av den amerikanske befolkning sa nei til Bush. Han er nå en av de presidentene i verden med minst oppslutning i sitt eget land. Det er noe folk bør tenke på når de kritiserer "USA" så jevli. Si heller "Bush" og ikke USA. Kjenner mange amerikanere som har LANGT mindre konservative meninger enn jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må da fanden meg gå ann å ha et amerikansk flagg i avataren uten at det skal tilsi at man er "fan" av Bush eller den amerikanske politikken.

 

Det er mye jeg liker ved USA også, men Bush kan dra til Madagaskar eller en annen øde øy. Eller så kan han dra til Polen og søke seg til norsk arbeidskraft som en forbanna polakk ""

 

( "")

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til en verden der terroristene har vunnet og normal sunn fornuft har feilet fullstendig. En verden der menneskene lever og puster etter hva media sier, og ikke eier evne til å faktisk tenke selv. En verden der frykt får råde, og massesuggesjon er satt i system. En verden der et helt lands befolkning eller en verdensdel blir rammet av andre menneskers dumhet, ignoranse og trangsyn.

 

Er det rart mennesket er planetens desidert dummeste rase?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men vi kan jo si at sammen med at menneskene er planetens desitert dummeste skapning er den også den mest lydige.

 

Terroristene sier hopp og folket svarer "hvor høyt".

 

Men som også nevnt her maken til paranoid samfund vi lever i nå skal en lete lenge etter. En kamerat av meg ble nylig arristert i N Y forde han tok bilder på en bussholdeplass. Vedkommende er busskusk og samler på bussbilder, på samme måte som vi driver med flyspotting.

 

Han ble satt arresten med terrormistanke mot seg,og ble der i ca 5 timer før han slapp løs igjen etter forhør og bakguns sjekk. Han fikk tilbake kamera og minnekort, skjønt dette var nedlastet og slettet av politiet, Samt en streng reprimande om at slik kunne man ikke gjøre uten å få mistankene mot seg. Det kan nevnes at han ser ikke ut som annet en gjennomsnitlig skandinav med blondt hår og blå øyne.

Hans samboer ble dratt inn til forhør og bakgruns sjekk da han ble arristert, men ho ble sluppet ut ganske kjapt igjen.

 

Dette kan vi takke georg busk for. Han har gjort USA til verdens mest overvåkete land, all e-post og telekomunikasjon ut og inn til USA blir overvåket.

 

 

"the land of the free".. my ass..

 

Jeg har ingen som helst ting imot USA som nasjon, de aller fleste amerikanere jeg har møtt på har vært veldig hygglige mennesker,men jeg setter spørsmålstegn ved all overvåkningen. Og jeg setter spørsmålstegn ved den sittende administrasjonen inkl president. ETter det jeg har klart å lese meg fram til er det veldig få amerikanske presidenter med untak av under 2.verdenskrig som har kostet fler amerikanske soldater livet. De dør og for hva ? ett fritt Irak ?

 

De dør forgjeves spør du meg.De dør for ett folk som ikke er så intresert i at de er der i utgangspungtet. De dør forde de pr definisjon okuperer ett annet land. Ikke kom å fortell meg at de er ofre i kampen mot terror.. det stemmer bare ikke..

 

Er dette VIRKLIG nødvendig ?, man lar terroristene vinne. Ett av dems mål er å ramme den vestlige verden økonomisk, det klarer de fint og den vestlige verden gjør pent som de får beskjed om uten å nøle..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...