Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På en måte bra, men det betyr jo samtidig at jeg ikke kan hente pakker for andre eller andre ikke kan hente pakker for meg. Er vel litt av poenget med det, men nå må folk kanskje ta seg fri fra jobb/utdanning for å få hentet ut pakken sin

Skrevet

Off topic igjen: Onkel Admin ( ""), passer ikke dette innlegget best i Snackbaren da? "" Ser ikke så mye fly og flygning i dette her det, kanskje bortsett fra tilbud i sjappa di ""

Men skjønner ikke at posten har gjort dette før nå "" Har hørt om masse kål med pakker i feile hender osv lenge før dette ""

Skrevet
Off topic: Hvor lang tid tar det normalt å få en pakke ifra Bodø til Tønsberg?

Normalt skal det vel ta 3-4 dager, men så var det dette toget da som kjørte på en liten elg og sporet av på mandag. Etter det har nordlandsbanen vært stengt, og jeg regner med at det fører til forsinkelser for posten.

Skrevet

men så var det dette toget da som kjørte på en liten elg og sporet av på mandag. Etter det har nordlandsbanen vært stengt

Aha. Ja da er det kanskje ikke så rart nei. ""

Håper jeg kanskje har den før Lørdagen da.

Skrevet

Pakken jeg bestilte nylig er kommet til oslo - men så er det disse teite arbeidstidene - jeg slutter akkurat når posten stenger. Mongo. "" Og ser ikke ut til at jeg får henta før helga heller - er busy med andre ting, som jeg skal annonsere etterhvert! ""

Skrevet

Ta kontakt med posten å få de til å kjøre pakken ut etter arbeidstid? Koster litt, men du får den iallefall litt raskere.

Post i butikk er genialt på den måten - holder åpent så lenge som butikken er åpen.

Skrevet

Det er et godt tips.

Du kan også bestille dette direkte i kassen i shoppen ved å velge "På døren" som sendingsmåte der.

Om du bestiller det direkte i shoppen blir det billigere enn at du i etterkant ber posten om å få kjørt en servicepakke ut. En annen ting å merke seg er at en "på døren" pakke også har raskere framsendingstid enn en servicepakke.

Shoppen gjør en sjekk på postnummer, og om du bor i et område hvor posten ikke har denne tjenesten vil det ikke være mulig å velge den som framsendingsmåte.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...