Gå til innhold

Noen byggherrer her?


Agnor Bertheussen

Anbefalte innlegg

Noen som vet hva det vil koster å bygge en byggning slik ATC tjenesten i Tromsø holder til i? Altså et "tårn" av størrelsen på det som er i Tromsø. Tenkte bare at det må være genialt for rike spottere og andre som er interessert i en eksklusiv oppholdsplass.

 

[image]http://blink.dagbladet.no/community/files/f/fl/flygere/IMG7.JPG[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle likt å se hvilken kommunal bygningsetat som gir byggetillatelse for et slikt bygg i et boligfelt eller andre steder der privatpersoner vil oppføre noe slikt ""

 

Tror ikke det hjelper om du hadde hatt råd til å bygge kopi av tårnet, du ville neppe fått lov å bygge det.

 

Jan Roar Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er som nevnt tidligere her, først må man spørre kona. Bare der er jo sjansen like liten som lotto at ideen kommer noe helskinnet igjennom.

Så må du gå til kommunen, der tror jeg du skal slite enda mer. Får aldri byggetillatelse til noe slikt, mulig om man er langt ute på landet.

Jeg vet ikke hva slike tårn er bygget av jeg, men ville vel tippe det er en form for stål konstruksjon med blekkplater utvendig og noen kinkige vinduer å sette inn på toppen "" Hvis du skaffer noen tegninger, og en fremdriftsplan så skal jeg regne på jobben for deg, men er nok sikkert en bra tippet pris som er tippet her på 10 millioner, vil tippe enda mer og jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...