Stian Haabeth Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Hæ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Hvis du er "din" lengste du mener så er det AMS-JNB 11t 45min - laaang sjø! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Ommundsen Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Spesifiser pollen litt.. Er dette lengste vi har flydd i virkeligheten? I FS? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Syvertsen Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Jeg regner med det er IRL, siden han ikke skriver at det er i FS, men det du kunne spesifisert var om du mener 1 TIME osv... Høres litt dumt ut med: "Det lengste jeg har flydd er 9" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Det kunne vært fra 0-9 nautiske liksom G Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Syvertsen Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Ståle: Så klart er jeg 99,9% sikker på at han mener timer, men det høres så dumt ut som sagt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Karlsen Skrevet 8. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2006 Det er i timer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Erik, ikke for å være drittsekk, men synes du burde være litt mer utfyllende og sørge for at rettskrivingen er i boks i innleggene dine.. Vet ikke om det er noen regler for det, men av og til kan det være til lett irritasjon om samtlige av forumsmedlemmene har en dårlig dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Kan man ikke spørre max antall liter fuel da. knegg knegg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matz Warland Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Min lengste var mellom København og Tokyo..Husker ikke hvor lenge det var..Noen andre som vet det kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Haabeth Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Min er Amsterdam Schiphol - Los Angeles LAX, 11 timer tok turen med en 747-400 i 2004. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Min lengste var mellom København og Tokyo..Husker ikke hvor lenge det var..Noen andre som vet det kanskje? Cirka 11 timer tar dette. Mulig jeg skal nesten samme ruta snart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Min lengste var mellom København og Tokyo..Husker ikke hvor lenge det var..Noen andre som vet det kanskje? 10 timer og 45 minutter. Har familie derude ( min onkel er dansk ambassadør derute). Fra Tokyo til CPH er det 11 timer og 30 minutter. Min egen er nok Thai Airways BKK-CPH som er 11 timer og 05 minutter. Inden da, hvade jeg fløjet 9 timer fra SYD-BKK, og inden det, var der 3 timer fra Auckland-SYD. Jeg var træt af at flyve... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.