Gå til innhold

Sinte passasjerer tilbake til SAS


Gjest

Anbefalte innlegg

Ser ut som dere SAS hetsere på forumet enten bør komme ut av skapet eller at dere faktisk ikke representerer massene, for jeg mener og ha sett en post eller to om dette tema her.

 

Dette var gode nyheter for SAS det fortjente dere virkelig.

 

Sommerlig hilsen fra Gofi. Sjekk NA24

 

Sitat: Frustrerte og rasende passasjerer har stått frem på TV og ellers i media, og høylydt sverget på at de aldri mer skal fly med SAS.

 

Men til tross for disse drepende uttalelsene, tyder ikke selskapets trafikktall på at passasjerene følger opp sine ord med handling.

 

Antall reisende med SAS stiger nemlig.

 

God sommer....hilsen en som flyr SAS og det har jeg gjort med strak hals under hele konflikten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nice! Go SAS ja!

Jeg synes vi alle skal stötte SAS isteden for å bare klage på de. De har/har hatt sine problemer og har stort sett alltid värt litt dyre. Men jeg synes man får tenke litt lenger enn prisen.

Med alle små billige flysellskaper som dukker opp for å bare tjene penger, er det vasnkelig for alle de store "seriöse" sellskapene å få noe ut av markedet. Tenk alle kjempestore klassiske flyselskaper som ahr värt pionerer innen flybransjen, som bare må sette seg i konk fordi billigselskapene pusher de vekk. SAS er et av de eldste idag er de ikke det? Og har jo faktisk värt de som har fått scandinavier ut i verden! GO SAS sier jeg - betaler gjerne en hundrings extra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som dere SAS hetsere på forumet enten bør komme ut av skapet eller at dere faktisk ikke representerer massene, for jeg mener og ha sett en post eller to om dette tema her.

 

Dette var gode nyheter for SAS det fortjente dere virkelig.

 

Sommerlig hilsen fra Gofi. Sjekk NA24

 

Sitat: Frustrerte og rasende passasjerer har stått frem på TV og ellers i media, og høylydt sverget på at de aldri mer skal fly med SAS.

 

Men til tross for disse drepende uttalelsene, tyder ikke selskapets trafikktall på at passasjerene følger opp sine ord med handling.

 

Antall reisende med SAS stiger nemlig.

 

God sommer....hilsen en som flyr SAS og det har jeg gjort med strak hals under hele konflikten.

 

Har man egentlig hatt så mange andre aktører å spille på her da? Norwegian dekker jo ikke hele landet, og Widerøe er vel ikke et alternativ for alle........

Hvis man i tillegg kjører på med gode sommerpriser like før sommerferien er det vel ikke rart at mange flyr med SAS.

 

SAS har egentlig aldri gjort mine reiser til noe problem, men etter alt det røret, rotet, støyen, oppsigelser og slakten av Braathens heier ikke jeg på SAS i det hele tatt. SAS har brent seg så fast i eget fett at jeg ikke har særlig tro på SAS sin fremtid. Før eller siden må selv den organisasjonen begynne å gå i pluss hvis den har tenkt å fortsette.........

 

Jeg håper inderlig at Norwegian klarer å ekspandere og utvikle seg slik at de kan bli en virkelig brysom konkurrent til topptunge og sedate SAS. Braathens familien er jo tungt inne i Norwegian både i styret og på eiersiden, og Braathen familien har jo tidligere vist hvordan man skal drive sunne flyselskap. Joda, Braathens med Erik G Braathens i spissen (som i dag er styreleder i Norwegian) gikk på en smell på nittitallet med best & back og alskens oppkjøp i Sverige som igjen bidro sterkt til at de havnet i gapet på erkekonkurrenten SAS, men hadde det ikke vært for det hadde nok Braathens vært i full drift i dag.

 

Vi var en gjeng som nylig satt og lekte med tanken om en gjenoppstandelse av gode, gamle hederskronte Braathens S.A.F.E. Så vidt jeg har skjønt det så har Braathen familien fortsatt alle rettigheter til navnet, de er inne på eiersiden i Norwegian, de kan flydrift og har nok endel kapital. Braathens S.A.F.E - The Norwegian Flag carrier - var jo et solid innarbeidet nasjonalsymbol på lik linje med Melkesjokoladen, og etter all SAS-raseringen av Braathens tror jeg folk fortsatt har veldig mye sympati for Braathens. Norwegian vil måtte jobbe både hardt og lenge for å oppnå samme status. I tillegg er det nok mange ex-Braathensansatte i SAS som kunne tenkt seg en ny start. Jeg tror at det kunne ha blitt en suksess, passasjerene hadde stått i lange køer........ Det er ihvertfall lov å drømme! ""

 

God sommer, alle sammen!

 

Hilsen en som flyr SAS kun hvis det ikke finnes andre alternativer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som dere SAS hetsere på forumet enten bør komme ut av skapet eller at dere faktisk ikke representerer massene, for jeg mener og ha sett en post eller to om dette tema her.

 

Dette var gode nyheter for SAS det fortjente dere virkelig.

 

Sommerlig hilsen fra Gofi. Sjekk NA24

 

Sitat: Frustrerte og rasende passasjerer har stått frem på TV og ellers i media, og høylydt sverget på at de aldri mer skal fly med SAS.

 

Men til tross for disse drepende uttalelsene, tyder ikke selskapets trafikktall på at passasjerene følger opp sine ord med handling.

 

Antall reisende med SAS stiger nemlig.

 

God sommer....hilsen en som flyr SAS og det har jeg gjort med strak hals under hele konflikten.

 

Har man egentlig hatt så mange andre aktører å spille på her da? Norwegian dekker jo ikke hele landet, og Widerøe er vel ikke et alternativ for alle........

Hvis man i tillegg kjører på med gode sommerpriser like før sommerferien er det vel ikke rart at mange flyr med SAS.

 

SAS har egentlig aldri gjort mine reiser til noe problem, men etter alt det røret, rotet, støyen, oppsigelser og slakten av Braathens heier ikke jeg på SAS i det hele tatt. SAS har brent seg så fast i eget fett at jeg ikke har særlig tro på SAS sin fremtid. Før eller siden må selv den organisasjonen begynne å gå i pluss hvis den har tenkt å fortsette.........

 

Jeg håper inderlig at Norwegian klarer å ekspandere og utvikle seg slik at de kan bli en virkelig brysom konkurrent til topptunge og sedate SAS. Braathens familien er jo tungt inne i Norwegian både i styret og på eiersiden, og Braathen familien har jo tidligere vist hvordan man skal drive sunne flyselskap. Joda, Braathens med Erik G Braathens i spissen (som i dag er styreleder i Norwegian) gikk på en smell på nittitallet med best & back og alskens oppkjøp i Sverige som igjen bidro sterkt til at de havnet i gapet på erkekonkurrenten SAS, men hadde det ikke vært for det hadde nok Braathens vært i full drift i dag.

 

Vi var en gjeng som nylig satt og lekte med tanken om en gjenoppstandelse av gode, gamle hederskronte Braathens S.A.F.E. Så vidt jeg har skjønt det så har Braathen familien fortsatt alle rettigheter til navnet, de er inne på eiersiden i Norwegian, de kan flydrift og har nok endel kapital. Braathens S.A.F.E - The Norwegian Flag carrier - var jo et solid innarbeidet nasjonalsymbol på lik linje med Melkesjokoladen, og etter all SAS-raseringen av Braathens tror jeg folk fortsatt har veldig mye sympati for Braathens. I tillegg er det nok mange ex-Braathens ansatte i SAS som kunne tenkt seg en ny start. Jeg tror at det kunne ha blitt en suksess, passasjerene hadde stått i lange køer........ Det er ihvertfall lov å drømme! ""

 

God sommer, alle sammen!

 

Hilsen en som flyr SAS kun hvis det ikke finnes andre alternativer.

 

Der var det en ja,,,,,,skal tørke opp etter deg jeg, ikke så lett og holde på alt hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med alle små billige flysellskaper som dukker opp for å bare tjene penger, er det vasnkelig for alle de store "seriöse" sellskapene å få noe ut av markedet.

 

Litt merkelig utsagn... er ikke "seriøse" selskaper også ute etter å tjene penger?

 

Hva gjør et dyrt selskap mer "seriøst" enn et lavprisselskap?

 

Greit nok hvis billetten koster en hundrelapp ekstra, men jeg har flere ganger betalt 700 til 1000 kroner tur/retur Berlin-Oslo med Norwegian hvor SAS skulle ha 6500.

 

Synes ikke selv at servicen hos SAS er noe bedre enn hos Norwegian, så jeg sier at det er flott med lavprisselskaper. Jeg hadde ikke noe imot å spare 2500 kroner mens jeg reiste fra Stavanger til Tromsø ved å hente ut bagasjen selv i Oslo og sjekke den inn igjen, ved å velge en angivelig mindre "seriøs" operatør (Norwegian) enn SAS eller Braathens.

 

 

Synes det er flott med lavprisselskaper som tilbyr omfattende rutenett og mange reisemål, og som gjør at alle har råd til å reise uten at det skal koste dem alt dem har av penger! Derfor trives jeg også med å jobbe for et...

 

 

Hilsen Torbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som dere SAS hetsere på forumet enten bør komme ut av skapet eller at dere faktisk ikke representerer massene, for jeg mener og ha sett en post eller to om dette tema her.

 

Dette var gode nyheter for SAS det fortjente dere virkelig.

 

Sommerlig hilsen fra Gofi. Sjekk NA24

 

Sitat: Frustrerte og rasende passasjerer har stått frem på TV og ellers i media, og høylydt sverget på at de aldri mer skal fly med SAS.

 

Men til tross for disse drepende uttalelsene, tyder ikke selskapets trafikktall på at passasjerene følger opp sine ord med handling.

 

Antall reisende med SAS stiger nemlig.

 

God sommer....hilsen en som flyr SAS og det har jeg gjort med strak hals under hele konflikten.

 

Har man egentlig hatt så mange andre aktører å spille på her da? Norwegian dekker jo ikke hele landet, og Widerøe er vel ikke et alternativ for alle........

Hvis man i tillegg kjører på med gode sommerpriser like før sommerferien er det vel ikke rart at mange flyr med SAS.

 

SAS har egentlig aldri gjort mine reiser til noe problem, men etter alt det røret, rotet, støyen, oppsigelser og slakten av Braathens heier ikke jeg på SAS i det hele tatt. SAS har brent seg så fast i eget fett at jeg ikke har særlig tro på SAS sin fremtid. Før eller siden må selv den organisasjonen begynne å gå i pluss hvis den har tenkt å fortsette.........

 

Jeg håper inderlig at Norwegian klarer å ekspandere og utvikle seg slik at de kan bli en virkelig brysom konkurrent til topptunge og sedate SAS. Braathens familien er jo tungt inne i Norwegian både i styret og på eiersiden, og Braathen familien har jo tidligere vist hvordan man skal drive sunne flyselskap. Joda, Braathens med Erik G Braathens i spissen (som i dag er styreleder i Norwegian) gikk på en smell på nittitallet med best & back og alskens oppkjøp i Sverige som igjen bidro sterkt til at de havnet i gapet på erkekonkurrenten SAS, men hadde det ikke vært for det hadde nok Braathens vært i full drift i dag.

 

Vi var en gjeng som nylig satt og lekte med tanken om en gjenoppstandelse av gode, gamle hederskronte Braathens S.A.F.E. Så vidt jeg har skjønt det så har Braathen familien fortsatt alle rettigheter til navnet, de er inne på eiersiden i Norwegian, de kan flydrift og har nok endel kapital. Braathens S.A.F.E - The Norwegian Flag carrier - var jo et solid innarbeidet nasjonalsymbol på lik linje med Melkesjokoladen, og etter all SAS-raseringen av Braathens tror jeg folk fortsatt har veldig mye sympati for Braathens. I tillegg er det nok mange ex-Braathens ansatte i SAS som kunne tenkt seg en ny start. Jeg tror at det kunne ha blitt en suksess, passasjerene hadde stått i lange køer........ Det er ihvertfall lov å drømme! ""

 

God sommer, alle sammen!

 

Hilsen en som flyr SAS kun hvis det ikke finnes andre alternativer.

 

Der var det en ja,,,,,,skal tørke opp etter deg jeg, ikke så lett og holde på alt hele tiden.

 

Det vet nok du alt om, ja. Bare tørk i vei, du, så skal jeg fortsette med blikket hevet. """"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med alle små billige flysellskaper som dukker opp for å bare tjene penger, er det vasnkelig for alle de store "seriöse" sellskapene å få noe ut av markedet.

 

Litt merkelig utsagn... er ikke "seriøse" selskaper også ute etter å tjene penger?

 

Hva gjør et dyrt selskap mer "seriøst" enn et lavprisselskap?

 

Greit nok hvis billetten koster en hundrelapp ekstra, men jeg har flere ganger betalt 700 til 1000 kroner tur/retur Berlin-Oslo med Norwegian hvor SAS skulle ha 6500.

 

Synes ikke selv at servicen hos SAS er noe bedre enn hos Norwegian, så jeg sier at det er flott med lavprisselskaper. Jeg hadde ikke noe imot å spare 2500 kroner mens jeg reiste fra Stavanger til Tromsø ved å hente ut bagasjen selv i Oslo og sjekke den inn igjen, ved å velge en angivelig mindre "seriøs" operatør (Norwegian) enn SAS eller Braathens.

 

 

Synes det er flott med lavprisselskaper som tilbyr omfattende rutenett og mange reisemål, og som gjør at alle har råd til å reise uten at det skal koste dem alt dem har av penger! Derfor trives jeg også med å jobbe for et...

 

 

Hilsen Torbjørn

 

Veldig enig med deg! Det er som du sier langt på vei lavprisselskapene som gjør at flere og flere kommer seg rundt i den store verden uten at man må pantsette både hus og svigermor. At de 'store' selskapene blir tvunget inn i en omstillingspiral for å møte denne trenden er jo bare sundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke selv at servicen hos SAS er noe bedre enn hos Norwegian, så jeg sier at det er flott med lavprisselskaper. Jeg hadde ikke noe imot å spare 2500 kroner mens jeg reiste fra Stavanger til Tromsø ved å hente ut bagasjen selv i Oslo og sjekke den inn igjen, ved å velge en angivelig mindre "seriøs" operatør (Norwegian) enn SAS eller Braathens.

 

 

Nå slipper man å hente ut baggasjen selv for å sjekke den inn på nytt igjen. Norwegian har også begynt med transfer, og man kan sjekke inn helt frem til endelig destinasjon.

 

Truls

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg flyr ikke SAS så lenge jeg må betale for det. Har funnet andre selskaper som går til stortsett alle de destinasjonene jeg reiser til.

Har også valgt andre selskaper enn SAS for deretter å ta tog 5 mil for å komme meg til stedet jeg skal.

Ut igjen nå snart, og da velger jeg Finnair fremfor SAS. Finnair er også billigere på ruten.

 

Skjønner ikke hvorfor du skryter SAS så opp i skyene Geir. Finnes da masse andre selskaper som er like bra og bedre enn dem. (Og billigere)

Du sier jo at du kun flyr SAS hele tiden. Da har jo ikke du grunnlag til å uttale deg heller med tanke på at du ikke får prøvd andre selskaper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[sitat

Det vet nok du alt om, ja. Bare tørk i vei, du, så skal jeg fortsette med blikket hevet. """"

 

He he du ser kansje ikke hva du skriver, skaff deg smekke så du ikke gulper så jæv....

 

Det er nå slik at hadde sas ikke hatt konkurenter, hadde dette selskapet også benyttet seg av dette, og det tjener ikke vi forbrukere på. Tråden min var litt ment som en posetiv sak i luftfarten, og en liten killevink til slike som bare har driti ut sas i enhver anledning, og som bare rakker ned fordi det er trendy og gjøre dette. Tja litt slikt det du selv gulper i denne tråden. Synes vi skal glede oss over denne nyheten. Og sas bør ha sterke konkurenter og sloss mot i fremtiden, det tjener alle på.

 

Men som stattestikken og tallene sier, det er nok her på forumet at skeptikerene finnes, ikke bland kundene skal vi tro tallene....hipp hurra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg flyr ikke SAS så lenge jeg må betale for det. Har funnet andre selskaper som går til stortsett alle de destinasjonene jeg reiser til.

Har også valgt andre selskaper enn SAS for deretter å ta tog 5 mil for å komme meg til stedet jeg skal.

Ut igjen nå snart, og da velger jeg Finnair fremfor SAS. Finnair er også billigere på ruten.

 

Skjønner ikke hvorfor du skryter SAS så opp i skyene Geir. Finnes da masse andre selskaper som er like bra og bedre enn dem. (Og billigere)

Du sier jo at du kun flyr SAS hele tiden. Da har jo ikke du grunnlag til å uttale deg heller med tanke på at du ikke får prøvd andre selskaper.

 

Hei Tom. Jeg skryter de ikke opp i skyene, det er ikke meningen, men jeg har bare ikke hivd meg på den bølgen som bare prater skitt om sas. For meg er SAS en partner som løser mine transport behov på en fleksibel måte. Jeg er nok ikke den som sitter og spiller gamboy på flyplassen i 3 timer for og vente på et billig fly. Jeg må ha fleksibilitet i jobben min. Og tro meg , jeg har flydd mye gjennom tidene, men nokk om det. Men som tidligere nevn, tallene taler for seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[sitat

Det vet nok du alt om, ja. Bare tørk i vei, du, så skal jeg fortsette med blikket hevet. """"

 

He he du ser kansje ikke hva du skriver, skaff deg smekke så du ikke gulper så jæv....

 

 

Får ihvertfall bekreftet at du har lang erfaring på dette. ""

 

Ja det var jo ikke dårlig, flink du...

 

Jeg gidder ikke og kommentere dette mere, da det er lettere og hive seg etter meg en og holde seg til hva dette egentlig dreier seg om.

 

Så da er det fritt vilt gutter, jeg driter det fult.

 

""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg diskuterte saken med en kamerat når det stormet som værst, og Og min konklusjon var at alt ville være glemt om noen måneder. Ser ut til at jeg fikk rett. Ikke at det er noen stor bragd dog, for det er jo et velkjent fenomen at folk (massene) har hukommelse som en gullfisk i slike sammenhenger.

 

Ikke at det bryr meg, jeg reiser som regel fornøyd med SAS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere sporer jo helt av.. Den SAS vs Norwegian-diskusjonen har jo blitt tatt opp utallige ganger, hvis dere skal diskutere det så er det bare å søke opp gamle tråder.

 

Er jo litt begrenset hva man ellers kan bruke som sammenligning da det i bunn og grunn bare er et "seriøst" selskap i Norge (SASBraathens og Widerøe regnet som samme) og et lavprisselskap som kan konkurrere med det...

 

 

Hilsen T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[sitat

Det vet nok du alt om, ja. Bare tørk i vei, du, så skal jeg fortsette med blikket hevet. """"

 

He he du ser kansje ikke hva du skriver, skaff deg smekke så du ikke gulper så jæv....

 

 

Får ihvertfall bekreftet at du har lang erfaring på dette. ""

 

Ja det var jo ikke dårlig, flink du...

 

Jeg gidder ikke og kommentere dette mere, da det er lettere og hive seg etter meg en og holde seg til hva dette egentlig dreier seg om.

 

Så da er det fritt vilt gutter, jeg driter det fult.

 

""

 

GOFI, hva er det som gjør at du ikke tåler at andre er uenige med deg? I din innledende tråd risikerer du jo en het debatt, en debatt jeg tidligere faktisk ikke har deltatt særlig mye i da jeg ikke frekventerer dette forumet så mye som før. Jeg la frem mitt syn på SAS og norsk luftfart generelt uten å gyve løs hverken på deg eller noen andre her inne, men du var den første som flyttet fokus fra sak til person.

 

At du ikke er moden nok til å takle meningsforskjeller får jo være ditt problem, men vi andre som kanskje har en annen mening enn deg har selvsagt også rett til i dette fora å uttrykke våre meninger.

 

At du avslutningsvis i det hele tatt kan si at det er lettere å hive oss etter deg enn å holde seg til hva dette dreier seg om er rett og slett barnslig. Det er ingen som har 'hivd' seg etter deg i det hele tatt, les innleggene en gang til så ser du det kanskje.

 

Ha en solfylt ettermiddag! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[sitat

Det vet nok du alt om, ja. Bare tørk i vei, du, så skal jeg fortsette med blikket hevet. """"

 

He he du ser kansje ikke hva du skriver, skaff deg smekke så du ikke gulper så jæv....

 

 

Får ihvertfall bekreftet at du har lang erfaring på dette. ""

 

Ja det var jo ikke dårlig, flink du...

 

Jeg gidder ikke og kommentere dette mere, da det er lettere og hive seg etter meg en og holde seg til hva dette egentlig dreier seg om.

 

Så da er det fritt vilt gutter, jeg driter det fult.

 

""

 

GOFI, hva er det som gjør at du ikke tåler at andre er uenige med deg? I din innledende tråd risikerer du jo en het debatt, en debatt jeg tidligere faktisk ikke har deltatt særlig mye i da jeg ikke frekventerer dette forumet så mye som før. Jeg la frem mitt syn på SAS og norsk luftfart generelt uten å gyve løs hverken på deg eller noen andre her inne, men du var den første som flyttet fokus fra sak til person.

 

At du ikke er moden nok til å takle meningsforskjeller får jo være ditt problem, men vi andre som kanskje har en annen mening enn deg har selvsagt også rett til i dette fora å uttrykke våre meninger.

 

At du avslutningsvis i det hele tatt kan si at det er lettere å hive oss etter deg enn å holde seg til hva dette dreier seg om er rett og slett barnslig. Det er ingen som har 'hivd' seg etter deg i det hele tatt, les innleggene en gang til så ser du det kanskje.

 

Ha en solfylt ettermiddag! ""

 

Ha en fin ettermiddag du også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei og atter nei..... Aldri mer SAS, her nei !! Det sørgelige er at det er kun SAS som flyr til og fra Oslo fra Kr.sund N.Så jeg MÅ bruke SAS, men kun det aller nødvendigste. Du, så morsmomt om Norwegian hadde startet opp i Kr.sund alla Alta. Alta flyplass sin store økning hittil i år er grunnet to årsaker; Melkøy-utbyyging og oppstart av flyging fra Norwegian mellom Alta og Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var en gjeng som nylig satt og lekte med tanken om en gjenoppstandelse av gode, gamle hederskronte Braathens S.A.F.E. Så vidt jeg har skjønt det så har Braathen familien fortsatt alle rettigheter til navnet, de er inne på eiersiden i Norwegian, de kan flydrift og har nok endel kapital. Braathens S.A.F.E - The Norwegian Flag carrier - var jo et solid innarbeidet nasjonalsymbol på lik linje med Melkesjokoladen, og etter all SAS-raseringen av Braathens tror jeg folk fortsatt har veldig mye sympati for Braathens. Norwegian vil måtte jobbe både hardt og lenge for å oppnå samme status. I tillegg er det nok mange ex-Braathensansatte i SAS som kunne tenkt seg en ny start. Jeg tror at det kunne ha blitt en suksess, passasjerene hadde stått i lange køer........ Det er ihvertfall lov å drømme! ""

 

 

Hvorfor er det ingen pengesterke som har samme ideén?

 

Navnet er ledig, SAS vil tydeligvis kvitte seg med det, en gjeng meget kompetente flyteknikere og en stor hangar står ledig på Sola...

 

Drømmer om dette jeg også, at jeg selv etter 31. August kan ta på meg Braathens klærne å gå på jobb....for et skikkelig flyselskap!

 

Hva jeg mener om SAS skal jeg ikke ta opp her, men de som kjenner min historie vet nok det...kan vel bare nevne at SAS har ødelagt utdanningen min. Og ikke gjør noe for å hjelpe meg videre, selvom de har ansvaret for det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, så morsmomt om Norwegian hadde startet opp i Kr.sund alla Alta. Alta flyplass sin store økning hittil i år er grunnet to årsaker; Melkøy-utbyyging og oppstart av flyging fra Norwegian mellom Alta og Oslo.

Helt enig, det hadde gitt billigere biletter, og det er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja... la guttan reise rundt som sild i tønner i en eller anna B738 med 189 seter og 18år gammle jenter som er ansvarlig for sikkerheten din.

 

nei fy ****... er det noe jeg holder meg unna, så er det Ryanair og Sterling. da betaler jeg heller i bøtter å spann for å faktisk støtte "mitt" eget flyselskap. å når jeg sir "mitt", så mener jeg ett hallveis norskt-eid selskap som har vært dær så lenge jeg kan huske. jeg personlig har aldri hatt noe problem med SAS-Braathens. eneste at jeg har stått igjen ett par ganger når jeg har hatt Standby,men det var jeg jo innstillt på lenge før dommen kom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, igjen slår ordtaket "all reklame er god reklame til". Det er flott at SAS fortsatt klarer seg, jeg kan ikke si å ha vært noe stor fan av SAS, men har vært veldig redd for at SAS skulle få større problemer etter den siste tids hendelser¨, DET hadde vært forderdelig for alle som flyr i Norge! Jeg er ikke noe fan av enkeltselskap, men er fan av alt som flyr. Pleier alltid å fly med billigste alternativ som passer med mitt program, og i løpet av det siste året har jeg faktisk kun flydd én tur/retur billett hos SAS , men jeg har hatt relativt mange flyturer, og det var fordi SAS var eneste selskap som fløy ruten direkte. Dvs. at for meg har SAS alltid vært dyreste alternativ siste året. Men nå kan det jo nevnes at jeg nesten alltid har kunnet planlagt turen minst en uke i forveien, og da er gjerne prissituasjonen en annen enn om jeg bestilte like før reisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil jo også si i samme slengen at jeg forstår den lokale holdningen til sas i rogaland, det at dere føler dere ille til mote når arbeidsplasser etc går tapt, det er aldri hyggelig. Hadde det gode gamle selskapet kommet opp igjen med samme flexibilitet som før, ja da hadde jeg brukt dette også. Men den hetsen som SAS har fått det siste tiden synes jeg har blitt overdrevet, men det er jo mitt syn.

 

VG og SAS har fått gjennomgå urettmessig mye i forumet her spørr du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...