Øyvind Haldorsen Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Nå er Midnight Sun Military Show på Bardufoss like rundt hjørnet, og siden jeg planlegger å møte opp der på ettermiddagen den 23. Juni lurer jeg bare på om det er flere her på forumet som har tenkt seg dit. Hadde jo vært hyggelig å møtes der . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Meyer Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Jeg skal dit, gleder meg som en liten unge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Jeg kommer den 22 og blir der til dagen etter hangar ballet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Hvis det er noen som bidrar med økonomisk støtte så kommer jeg! To av flyene til Værnes Flyklubb, fyllt med instruktører kommer oppover, desverre måtte jeg melde avbud på grunn av litt dårlig økonomi for tiden. Ønsker dere en herlig helg der oppe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Haldorsen Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2006 Flott at det er noen som kommer . Jeg må låne meg bil for å komme meg dit (bor i Tromsø), men jeg har en hallveis-avtale om billån, så forhåpentligvis går det bra. Hvis dere har lyst til å møtes der kan vi kanskje avtale et møtested\\tid når det begynner å nærme seg dagen. Jeg er ferdig på jobb klokka 1500, så jeg setter meg i bilen etter å ha gått tur med hunden. Sannsynlig ETA blir vel mellom halv syv og syv en gang... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Martinsen Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Ja, det høres ut som en plan! Vi får avtale å møtes og eventuelt hvor og når! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Jeg kommer Har ikke fikset overnatting ennå men... fikk ikke sove i telt på tårnets terasse *rødt område... pfft!* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Haldorsen Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2006 Flotte greier! Nå gjelder det bare å håpe på at været blir bra. Så lenge det ikke regner og det er nok lys til å ta gode bilder er jeg fornøyd . Mitt Kodak D50 står parat med 70-200-linse og tomt minnekort for anledningen . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Tropper nok opp klokken 15.00 på flyplassen når dørene åpner og koser meg blant fly og folk til showet begynner klokken 20.00 ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Foshaug Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Hvis det blir klarvær, så vil lysforholdene for fotografering blir svært gode. Siden publikum er på nordsiden av flystripa, så er det en fordel med belysning fra nordvest (dreier jo mot nord utover kvelden) istedet for det motlyset vi har hatt på flystevner på dagtid. At sola står noe lavere på himmelen er også en fordel for å få fin belysning på flyene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Hadde tenkt meg nordover sammen med en kamerat, men etter å ha sett programmet bestemte vi oss for å heller ta en englandstur, og samtidig få med oss "The Roayal International Air Tattoo". Dere får ha en god dag dere som skal dit ihvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Haldorsen Skrevet 16. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2006 Pokker! Det er meldt regn i neste uke både hos Storm og Meteorologisk institutt. Hvertfall frem til Onsdag. Får inderlig håpe at vi ikke får nedbør på fredag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Vidar! Da har denne lokale spåmannen bomma fælt Æ spådde govær i hele April Mai, Juni, Juli,August og September Ifra spøk til revolver. Været har da ALDRI vert til hinder for en ekte Nordlending, eller hva? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Været har da ALDRI vert til hinder for en ekte Nordlending, eller hva? Men det har vært en hindring for de som skal fly oppvisning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Haldorsen Skrevet 16. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2006 Nordlending, ja? Det kainn du ta dæ f*en på! Og været e egentlig ikkje nåkka hindring, bortsett fra hvis æ ska fotografere, nåkka æ hadde håpa på. D-50en min tåle ikkje vann nåkka særlig godt . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.