Christian Sager Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 I morgen kveld blir det liv i Midt-Norge. 17:00 22:00 ENAL_APP André Olstad 17:00 23:00 ENKB_TWR Christian Sager 18:00 20:00 ENVA_APP Alexander Paulsen 18:00 23:00 ENTR_CTR Trond Meier Hører rykter om at ENOL også kommer, så her er det bare å fly! Ser fram til greit oppmøte i morgen kveld gutter! Ta gjerne kontakt med ATC hvis du lurer på Flight Plan eller slike ting! Velkommen til en spektakulær kveld! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André Olstad Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Truls Grande bemanner trolig Enol app også. (s1 trening) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Schøyen Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Ohhooooiii! Dette ser morsomt ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Hvorfor Ørlandet? Er da ikke så alt for mange som flyr der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Da får du ta deg en tur da vet du.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Hvorfor Ørlandet? Er da ikke så alt for mange som flyr der Blir forhåpentlivis noen flere som flyr der nå da. Et sted må man jo starte hvis det skal bli mer trafikk på de mange fine mer "perifere" flyplassene våre. Å få ATC dit og også annonsere det på forhånd er et fint tiltak i så måte syns jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Da får du ta deg en tur da vet du.. Får vell det da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Kanskje jeg logger opp en tur på Røros approach Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 kult book book book! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Schøyen Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Er det flere flyplasser i Midt-Norge da? Namsos? Nei, noen må vel fly også... Jeg skal friske opp gamle kunster med småfly... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Humlen Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Er det flere flyplasser i Midt-Norge da? Molde Vegard Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Henning INTL, Snåsa INTL you name it Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Jeg har booket ENRO_APP 1600-2200 UTC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Schøyen Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Molde er vel ikke noen plass, vel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Humlen Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Er Molde lufthavn, Årø en plass da? Vegard Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Schøyen Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Molde Årø. Er det navnet på en katt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Paulsen Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 ENRO_APP Ståle Ustad ENVA_TWR Jonas Mindt-Soot ENOL_APP Truls Grande ENAL_APP André Olstad S1 Trening. ENKB_APP Christian Sager ENVA_APP Alexander Paulsen ENTR_CTR Trond Meier Midt-Norge gone crazy ENOS_CTR Jonas Mindt-Soot Nå har det seg slik at tidspunktene er litt forskjellig på oss, jeg hadde personlig tenkt å komme tidligere enn det står, og kanskje sitte litt lenger, men for nærmere info, sjekk www.vaccsca.org Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 ENRO_APP Ståle Ustad ENVA_TWR Jonas Mindt-Soot ENOL_APP Truls Grande ENAL_APP André Olstad S1 Trening. ENKB_APP Christian Sager ENVA_APP Alexander Paulsen ENTR_CTR Trond Meier Midt-Norge gone crazy ENOS_CTR Jonas Mindt-Soot + ENGM_APP Daniel Larsen! så er gardermoen Mulig og fly til Jeg blir på fra 1600 til 1930z Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Herlig gutter! Blir vel til at jeg må rulle ut Beechen ut fra hangaren gitt! Nesten så jeg håper på styggvær i morgen så jeg før prøvd meg på litt SVFR.. Uansett, jeg vil komme til å besøke samtlige flyplasser i morgen, noe jeg ser meget fram til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 + Sola approach. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birger Blomvik Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Zulutid. Hva menes med det ? Ellers; Jeg kommer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André Olstad Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Zulu er samme som UTC - Zulu tid i norsk tid= +1 time når vi har vintertid, +2 timer når vi har sommertid. 18 Zulu er 20 norsk tid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 ENRO_APP Ståle Ustad ENVA_TWR Jonas Mindt-Soot ENOL_APP Truls Grande ENAL_APP André Olstad S1 Trening. ENKB_APP Christian Sager ENVA_APP Alexander Paulsen ENTR_CTR Trond Meier Midt-Norge gone crazy ENOS_CTR Jonas Mindt-Soot ENGM_APP Daniel Larsen ENZV_APP Karl-Mathias Moberg Laget bare en liste på alle som kommer Idag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2006 Dette kan bli bra folkens! ATCene er det ikke noe å si på. Da er det bare og håpe på trafikk. Jeg har laget en liten oversikt over sektorinndelingen med luftrom og slikt! [image]http://www.home.no/ting/Sector-Inndeling-Midt-Norge.jpg[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Havnø Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Jeg skal trene for første gang på Værnes kl 19-20 lokal tid Får bare håpe jeg ikke dummer alt for masse ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Supert Christian! Bare en liten henstilling til dere som sitter ATC i kveld.. Vær så snill å sitt den tiden dere har booka Selv om det er lite fly og kjedelig denne gangen, vil en bra gjennomført kveld i kveld føre til at folk kommer tilbake. Det har nå blitt reklamert både på vaccsca, vatsim og diverse andre sider, så vi får håpe på utenlanske fly også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Jeg skal trene for første gang på Værnes kl 19-20 lokal tid Får bare håpe jeg ikke dummer alt for masse ut! Det er ingen som forventer at du ikke gjør feil (bare at du lærer av de).. Det viktigste er at du slapper av og har gøy, så kommer resten av seg selv. Lykke til!! Jeg skal prøve å komme som Bodø S til du starter din trening, men jeg vet ikke enda når mitt besøk i dag drar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Havnø Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Nei jeg tenker jo også som så at det er nå jeg skal gjøre det litt bobb bobb. Får håpe jeg ser deg på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Nydelig trafikk så langt! kom å fly Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Schøyen Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Fantastisk morsomt!! Dette er gøy - men er det ingen som kan få lagt ut en sånn beskjed til alle i hele verden?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.