Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hvorfor må det alltid være noen som aldri tror på ting, uansett hvor godt det blir bevist? Og absolutt må kvervulere videre?

 

Bevist ? tror du måske kommer til at spise de ord igen.

Måske VG for en gangs skyld har undersøgt sagen og fundet ud af at der ingen sag er.

Skrevet
" there was a ground accident at CPH some days ago and the mechanics removed the winglet which caused a six hour delay for the departure to IAD. "

 

.....fra et annet forum.

 

Og hvorfor ble ikke følgende da gjort;

 

"Dessuten skal vingehulrommet etter vinglet'en dekkes med "high speed tape". Det er ikke gjort paa bildet,noe som tyder paa at den kan ha blitt slaatt av,f.eks. pga. en birdstrike etter avgang."

 

... fra A340 flyger fra ett annet forum..

Skrevet

Mener du seriøst at det er Timmy som skal svare for bruken av tape, eller mangelen på sådan?

 

Dere siterer begge andre forum, hvilket betyr at Timmy ikke kan svare for påstandene i hans sitat, og du kan ikke svare for påstandene i ditt, eller hva? ""

 

 

Here's one for 'ya

Hvis det da skal brukes tape på skaden, hvorfor ble den ikke tapet før den returnerte til CPH? Ifølge et annet forum så ble ingenting gjort med vingetippen før returen...

Skrevet

Hvorfor skal disse bildene være redigerte? Litt refleksjon er da lov...

 

Ang. mer thrust på den ene motoren så tror jeg at Airbus sine motorer (ihvertfall SASs A321) reduserer dette automatisk. Vet ihvertfall at hvis en A321 mister den ene motoren under take-off roll, så vil dette knappt merkes i flyet fordi flyet selv kompanserer med sideror og hele pakka... Dette er IHVERTFALL ikke tilfellet i 737NG! ""

Skrevet
Ang. mer thrust på den ene motoren så tror jeg at Airbus sine motorer (ihvertfall SASs A321) reduserer dette automatisk. Vet ihvertfall at hvis en A321 mister den ene motoren under take-off roll, så vil dette knappt merkes i flyet fordi flyet selv kompanserer med sideror og hele pakka... Dette er IHVERTFALL ikke tilfellet i 737NG! ""

 

I en Boeing er det faktisk piloten som flyr vettu ""

Skrevet
Avansert og avansert fru blom, selv vår "gamle" B200 sparker aideror automatisk ved motorbortfall på en motor.

Og det har de desverre ikke klart å inkludere i Dashen.. ""

 

Utifra det jeg har sett av cockpitene ville jeg iallefall foretrukket å fly Airbus framfor Boeing hvis jeg hadde valget mellom A318/19/20/21 eller 737 serien, men det er en annen sak ""

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...