Gå til innhold

Helios kræsjen


Tom Knudsen

Anbefalte innlegg

Nei det å bla deg helt opp til toppen for å finne frem juksebildene ble vel litt i vanskeligste laget for deg ja... ""

 

Ikke så vanskelig som det for deg er å faktisk komme med det første uredigerte bildet og deretter det redigerte for å sammenligne det for oss andre som ser det for første gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Du har jo ingen beviser for at bildene er redigerte, dine konklusjoner holder ikke som bevis ""

 

Forøvrig har jeg fulgt med i tråden som jeg gjør i alle andre tråder jeg svarer i, men du presenterte dine "beviser" som en høne i forhold til Andreas, noe som gjorde det vanskelig å sammenligne bildene, derfor la ikke jeg merke til det før du nevnte det nå

 

Herregud, er det Kenneth sin skyld at du ikke klarte å legge to og to sammen å fortstå at dette var orginalene som ble brukt for å lage disse bildene?

 

Kenneth sin post med de orginale bildene er uten tvil det beste beviset i denne tråden på at bildene er fake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, er det Kenneth sin skyld at du ikke klarte å legge to og to sammen å fortstå at dette var orginalene som ble brukt for å lage disse bildene?

 

Selvfølgelig ikke, og det var ikke noe problem for meg, men når han svarer meg som om jeg var en liten guttunge, så får han svar tilbake med samme mynt, sånn er det bare ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...