AMO Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Nei det å bla deg helt opp til toppen for å finne frem juksebildene ble vel litt i vanskeligste laget for deg ja... Ikke så vanskelig som det for deg er å faktisk komme med det første uredigerte bildet og deretter det redigerte for å sammenligne det for oss andre som ser det for første gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Du har helt rett... DET er mye vanskeligere, derfor overlot jeg det å trykke på "Home" på tastaturet ditt til deg, så jeg slapp å klippe og lime enda flere adresser... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Du har jo ingen beviser for at bildene er redigerte, dine konklusjoner holder ikke som bevis Forøvrig har jeg fulgt med i tråden som jeg gjør i alle andre tråder jeg svarer i, men du presenterte dine "beviser" som en høne i forhold til Andreas, noe som gjorde det vanskelig å sammenligne bildene, derfor la ikke jeg merke til det før du nevnte det nå Herregud, er det Kenneth sin skyld at du ikke klarte å legge to og to sammen å fortstå at dette var orginalene som ble brukt for å lage disse bildene? Kenneth sin post med de orginale bildene er uten tvil det beste beviset i denne tråden på at bildene er fake. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten W Melhuus Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Litt mer beviser. Har skrevet "vinduer" men mener selvfølgelig nødutganger De to øverste bildene er altså 737-800, de tre nederste er 737-300 M [image]http://www.xplanefreeware.net/morten/DIV/Fake.jpg[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Herregud, er det Kenneth sin skyld at du ikke klarte å legge to og to sammen å fortstå at dette var orginalene som ble brukt for å lage disse bildene? Selvfølgelig ikke, og det var ikke noe problem for meg, men når han svarer meg som om jeg var en liten guttunge, så får han svar tilbake med samme mynt, sånn er det bare Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2006 støtter meg til posten til Morten.. Og ser at ting ikke helt er som de er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.