Thomas Gundersen Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 For de som er interessert kan jeg melde om at det i forbindelse med øvelsen som foregår i Skagerak kommer fire norske, og seks utenlandske F-16 til Sola i kveld. I følge kilder i tårnet vil de komme ca 1930. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Argh.. Irriterende at man bor så langt unna. Jaja, håper noen tar bilder! [color:"white"] Yeah, right.. hehe [/color] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Grassdal Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Argh, Irreterende at det er 1.april idag. Ellers hadde vel jeg/vi tatt en tur ut? Men det som også er drit, er at hvis du snakker sant og de kommer, så sitter me hjemme fordi vi ikke trodde på deg. Og det er jo også kjedelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Haldor Voll Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Jeg lukter ugler i mosen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Argh, Irreterende at det er 1.april idag. Ellers hadde vel jeg/vi tatt en tur ut? Sier du det Hadde vært der allerede jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Sier du det Hadde vært der allerede jeg Glad i å vente med andre ord? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Jepp! Bare huske mat og drikke (Kansje litt varme klær og men samma det. Kan ikke bli lei av spotting ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 1. april 2006 Forfatter Del Skrevet 1. april 2006 Jeg skal i alle fall ut. Så hvis dere andre vil sitte hjemme i stua, så får dere kose dere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Grassdal Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Gidd å si det Thomas, nå kjenner jeg det i kroppen at jeg vil ut å ta bilder, men jeg tør ikke fordi det er 1.april. Men hvor har du fått det "tipset" fra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Haldor Voll Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Tørr ikke? Det verste som skjer er at du får "haha! aprilsnarr!" servert i ansiktet. Og that's it. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 1. april 2006 Forfatter Del Skrevet 1. april 2006 Gidd å si det Thomas, nå kjenner jeg det i kroppen at jeg vil ut å ta bilder, men jeg tør ikke fordi det er 1.april. Men hvor har du fått det "tipset" fra? I følge kilder i tårnet vil de komme ca 1930. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Grassdal Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Er det på noen mulig måte å få bekreftet dette? Hvis eg ringer de? Er nå ganske sur på deg Thomas, du kunne godt sagt det igår, slik at vi viste at det ikke var en aprilspøk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Haha, her lider man for å beholde verdiheten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 1. april 2006 Forfatter Del Skrevet 1. april 2006 Er det på noen mulig måte å få bekreftet dette? Hvis eg ringer de? Er nå ganske sur på deg Thomas, du kunne godt sagt det igår, slik at vi viste at det ikke var en aprilspøk. Tror du tårnet deler ut info om flys ankomsttider til alle som ringer og spør? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Og spesielt F-16 annkomst tider! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Øyvind, hvis du stikker nå, så kan du spotte hele dagen, og vente til flyene kommer, og hvis de kommer, så får du en ekstra bonus Kommer de ikke, så har du likevel fått spotta litt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Øyvind, hvis du stikker nå, så kan du spotte hele dagen, og vente til flyene kommer, og hvis de kommer, så får du en ekstra bonus Kommer de ikke, så har du likevel fått spotta litt I følge avinor skal det være 13 landinger fra nå og frem til 21:00... Det er med helikopter.. Kjedelig.. Og kalt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Hehehe, Stavanger i en nøtteskall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Innlegg slettet av Karl Mathias Moberg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Grassdal Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Er du der ute? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Presterud Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Ey Thomas! Jeg har jo sagt du ikke skal videreformidle slik informasjon jeg gir om militære flighter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Så det sto 2 KC-135 (tror jeg det var) der i dag også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Ja.. Vi venter i spenning på bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Ja det gjør vi Karl Mathias. Ble det noe F16 på deg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Hehe nei... Begynte å regne som det ikke har gjort på flere uker.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Hører jeg vellykket aprilsnarr i det fjerne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Jaja bare å brøle ut. Jeg har ikke vært andre steder enn hjemme og hos noen venner.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Jasså. Innlegg slettet av Karl Mathias Moberg Det sto da at du satt på Sola sitt nett der i sta men. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Skulle se om noen brølte ut aprilsnarr EDIT: Joda, noen gikk på tror jeg http://www.flightsim.no/forum/showflat.php?Cat=0&Number=444042&Main=444042#Post444042 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matz Warland Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 EDIT: Joda, noen gikk på tror jeg http://www.flightsim.no/forum/showflat.php?Cat=0&Number=444042&Main=444042#Post444042 Beklager, det var kanskje derfor jeg skrev at jeg gikk før Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.