Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

3.prisvinneren fra Cloud9 sin Aerobatic Screenshot konkurranse har forsatt ikke meldt seg. Denne personen postet «Spitfire over London» under nickname «Eagle» og i profilen står det «loctation: Norway».

Du har nok også mottatt en mail fra arrangøren.

Fint om du, eller noen som vet hvem «Eagle» er, kan gi en lyd...

Skrevet

Ikke godt å si hvem det er.

E-post adressen er en online.no. Han står også oppført med

Location: Norway. Og jeg tror (innbiller meg i hvert fall) at han fra tid til annen besøker forumet her.

Arrangøren fortviler litt, for de skulle gjerne ha overrakt ham premien.

Jeg drister meg til å vise bildet hans i et siste desperate forsøk på å finne frem til «Eagle»

Kanskje noen gjennkjenner dette....??!! : """"

[image]http://www.bak.no/A/thirdeagle7zf.jpg[/image]

Skrevet

Yep, høyst merkelig.

Han er da også kontaktet på mail...uten respons.

Begynner å bli litt bekymret for hva som kan ha skjedd med ham... ""

Jeg så også dette bildet postet i et annet forum (trolig AVSIM) rundt slutten av Januar. Mulig denne posten inneholdt flere opplysninger om «Eagle», men jeg finner dessverre ikke tilbake til denne heller..... ""

Skrevet

He he, morsomt å være "the mystery man" ""

La merke til at jeg ble nr. 3, og gledet meg over det, men jeg trodde det kun var nr. 1 som fikk premie, derfor har jeg latt det bero.

Har ikke blitt kontaktet av noen ang. dette selv om adressen i profilen på sceenshot-forumet er riktig. Fikk mail fra Gunnar i dag, og det er den eneste henvendelsen jeg har fått.

Tusen takk for hyggelige kommentarer, og for at jeg fikk være "the mystery man" i noen dager! ""

ØRN (aka Eagle)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...