Gå til innhold

«Eagle»...hvem er du?


Anbefalte innlegg

3.prisvinneren fra Cloud9 sin Aerobatic Screenshot konkurranse har forsatt ikke meldt seg. Denne personen postet «Spitfire over London» under nickname «Eagle» og i profilen står det «loctation: Norway».

 

Du har nok også mottatt en mail fra arrangøren.

Fint om du, eller noen som vet hvem «Eagle» er, kan gi en lyd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke godt å si hvem det er.

E-post adressen er en online.no. Han står også oppført med

Location: Norway. Og jeg tror (innbiller meg i hvert fall) at han fra tid til annen besøker forumet her.

 

Arrangøren fortviler litt, for de skulle gjerne ha overrakt ham premien.

 

Jeg drister meg til å vise bildet hans i et siste desperate forsøk på å finne frem til «Eagle»

 

Kanskje noen gjennkjenner dette....??!! : """"

 

[image]http://www.bak.no/A/thirdeagle7zf.jpg[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yep, høyst merkelig.

Han er da også kontaktet på mail...uten respons.

 

Begynner å bli litt bekymret for hva som kan ha skjedd med ham... ""

 

Jeg så også dette bildet postet i et annet forum (trolig AVSIM) rundt slutten av Januar. Mulig denne posten inneholdt flere opplysninger om «Eagle», men jeg finner dessverre ikke tilbake til denne heller..... ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, morsomt å være "the mystery man" ""

 

La merke til at jeg ble nr. 3, og gledet meg over det, men jeg trodde det kun var nr. 1 som fikk premie, derfor har jeg latt det bero.

 

Har ikke blitt kontaktet av noen ang. dette selv om adressen i profilen på sceenshot-forumet er riktig. Fikk mail fra Gunnar i dag, og det er den eneste henvendelsen jeg har fått.

 

Tusen takk for hyggelige kommentarer, og for at jeg fikk være "the mystery man" i noen dager! ""

 

ØRN (aka Eagle)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...