Trond Meier Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Har min siste (håper jeg) SS trening på fredag, og i den forbindelse trenger jeg masse trafikk på Gardermoen! Jeg må vise at jeg er klar for min SS utsjekk, og da hjelper det ikke med 4-5 fly på et skift Så om du er hjemme på fredag kveld sånn i 20 tiden og har lyst å fly, stikk innom Gardermoen da vel Vet det er litt tidlig å poste dette, så jeg skal minne dere på det litt senere i uka Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kent-Ruben Johansen Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Count me in.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Du skal nok ikke bli ensom på fredag, nei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Schøyen Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Det ser ut til at kvelden skal tilbringes foran PC'en... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André Olstad Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Får ta meg en tur jeg også da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geir ståle thoresen Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 jeg kommer også inn for landing,hvis du har tolmodighet med meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 14. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2006 jeg kommer også inn for landing,hvis du har tolmodighet med meg. Selvsagt Inbound trafikk er viktigst her, siden det er mer å holde orden på enn outbound. Dette ser bra ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André Olstad Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Hvis du heller vil ha innbound tar jeg meg en tur fra Bergen til Engm i stedet. Ps. Hadde vært hyggelig med Controllere på vestlandet også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 14. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2006 Enig.. kontrollere på vestlandet + trøndelag + enos = masse trafikk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Lykke til Trond... Kommer om jeg har tid... Promise.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 16. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2006 Vet det er litt tidlig å poste dette, så jeg skal minne dere på det litt senere i uka Så nå maser jeg som jeg lovte å gjøre Ser dere i morgen kveld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 17. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2006 Takk til alle som fløy Det var en bra treningsøkt og jeg får SS utsjekk snart.. og da må jeg ha enda mer trafikk Kanskje dere da er så heldige at dere blir kommandert rundt litt på missed approach og emergencies og sånn.. Vi har jo en bra utrykningsstyrke på Gardermoen.. Bare spør Werner som fikk close contact med dem i kveld. Jeg kommertilbake å maser på dere når jeg har en dato. takk igjen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Hehe, jepp! Må jo ha det så realistisk som mulig, Trond Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cato Støle Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Du vil ha det realistisk ja? hoho let me know:) hilsen sleip flygeleder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.