Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det visste jeg ikke Aleksander, men man lærer noe nytt her inne stort sett hver dag. ""

Men det er vel bare 600-700-800 og 900-serien som man forkorter NG (selv om det altså vel kunne være like riktig på de eldre seriene også ut fra bokstavene i "New Generation")?

Skrevet

Hvordan vet du det? Jeg har Maintenance rating-permene for NG her og der står det Next Generation. Jeg kom på at jeg har 737-300/400/500 manualen på PDF her. Der står det bare 737 operations manual, men da noen av simmerne her var på SAS teknisk snakket mekanikeren om en Classic som hadde en snag.

Skrevet

Det var en side om 737 modeller noe ga ut til meg for en stund siden, men jeg finner den desverre ikke ""

Det står også i Dreamfleet GA b737-400 manuellen om dette.

Der står det en liste av New Generation og Next generation modellene og litt info om max høyde, range, normal CRZ speed, etc...

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...