Erik Hosle Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Ser ut som om de er nok så close..... http://www.break.com/index/nearmiss21.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S H Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Steike! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre Aabø Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 loff, kneip.... det der var close!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Oi... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Peder Nilsen Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Er rimelig sikker på at det der var beregna på forhånd, men når amatører som break.com gutta lager kommentarer så får de det til å virke som ren og skjær flaks... Men, gode piloter, for all del! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Det ser planlagt ut. Begge gjør samme "evasive" manøver. Likevel forstår jeg ikke hvorfor folk gidder å drive på slik. Jeg forstår heller ikke han hedmarkingen som balanserer på egnede og uegnede steder heller... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael A B Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Vinkelen dette filmes fra, at det benyttes kraftig zoom, og at kameramannen ikke er spesielt stødig på hånda, får dette til å se mer dramatisk ut enn det er. Se for deg at du kjører nedover en vei og møter en bil. Begge er i hver sin fil, men singer til sin venstre rett etter å ha passert hverandre. Ingen av dem var i fare for seg, men det kan se dramatisk ut om en ser det fra siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Har nå sett denne type manøver utført med både Harvards og F-16 (dog ikke med sånne syke rolls), så jeg ser ikke helt hva som skulle være så spesiellt med det... De flyr etter hverandre, og brekker av mot siden der det andre flyet er... Ser kult ut, men noen near miss er det vel neppe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Alle kan jo se at dette er akrobatikk på et flystemne... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Peder Nilsen Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Det ser planlagt ut. Begge gjør samme "evasive" manøver. Likevel forstår jeg ikke hvorfor folk gidder å drive på slik. Jeg forstår heller ikke han hedmarkingen som balanserer på egnede og uegnede steder heller... Det ser jo morro ut da? Er vel ikke noe videre trygt å fly i forsvaret heller i en krigssituasjon med AAA-batt og diverse andre ting susende gjennom flyet ditt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.