Daniel Larsen Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 hei jeg vet ikke jeg, er det noen som blir med på noe VFR i oslo område på VATSIM ikveld? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Altfor dårlig frist... Men hva med å arrangere en VFR tur til helgen? Oslo eller Bergen med Superscenery er jo kanonflott... (For de som har PC...) Fredagskvelden kanskje? Eller ettermiddag... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik J Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Bergen til Stavanger i lav høyde? Kan fly litt rundt Bergen og så til Stavanger med Lysefjord og ny bro? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Er vel ikke helt rette dagen å fly VFR i Oslo-området på:ENGM 101820Z VRB02KT 4600 BR VV002 02/02 Q1008 BECMG 1000 -RADZ BCFG. Dessuten er det jo litt mørkt da, men det kan man jo fikse i simmen om man har veldig lyst Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik J Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Kan ta en tur rundt Ørlandet med 30 m/s i morgen kveld. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. L. Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Kan ta en tur rundt Ørlandet med 30 m/s i morgen kveld. "Mine egen metar": Hold dere hjemme folkens! Her blåser det friskt og regnet pøøøser ned.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Men ellers i Trøndelag er det støggpent vær Så bare fly her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik J Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Var nok ment som ironi det der ja. Er ikke så kjekt å bli kastet rundt verken om du flyr cessna eller DHC6. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Bergen med Superscenery er jo kanonflott... (For de som har PC...) Eller fargen grønn som favoritt. hehe En VFR tur er ikke å forakte. Synd jeg jobber Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Tok faktisk en liten VFR tur i går etter jobb. Prøvde å legge inn metar fra ENAL i ASV, men syns ikke den ble dårlig nok....det var jo drittvær borte i vesten i går. Tok turen offline, med wethersettings på TUNDERSTORM og myyye vind. Brukte som alltid ved VFR, beech 350, og hadde en flott tur fra sandane, tuch&go på Hovden og sluttet av på Vigra. Kjekk tur med lyn og torden, vind i bøtter og spann + øs pøsende regn. Anbefales Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Anders Myklatun Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Bergen med Superscenery er jo kanonflott... (For de som har PC...) Eller fargen grønn som favoritt. hehe En VFR tur er ikke å forakte. Synd jeg jobber Det har han rettet på, bare til å downloade igjen Tom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Bilder ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.