Timmy Brandt Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 37,20 öre/kWh (tror vi har litt billigere også, fordi jeg låste når det var lavt i 2005) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Ønsker ikke å spore totalt av her men... Ström betaler vi ca 1200kr /år for hele leiligheten (92kvm). Je- [*********]-sus. 1200kr/år Jeg betaler 1500kr++ hver tredje måned. Ja fy fan. Her renner det over med vann i magasinene og vi må betale dyrt. Bare fordi vi er noen pengegriske jævler i dette landet. Kraftbørsen er det værste som kunne skjedd forbrukerene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roar Sandvik Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 37,20 öre/kWh (tror vi har litt billigere også, fordi jeg låste når det var lavt i 2005) 1200,- i året med 37,20 ø/kwh? Så du sier at du bruker bare 3600 kwhi året? Godt jobba! Hvor var det du bodde? Rundt Ekvator Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Flikkeshaug Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Et lite spørsmål Dag. Hvilket forum skal du skfite til? Eller skal du bare oppdatere dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Christiansen Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Betaler 300kr /mnd for 100mbit. STEIKE! Vi betaler 349 kr mnd for 3mbit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 345,- for 2,5 mbit... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Flikkeshaug Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Innlegg slettet av Martin Flikkeshaug Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Nordmann Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Jammen er det interesant å se hvor mye en tråd kan spore av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 19. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2006 Et lite spørsmål Dag. Hvilket forum skal du skfite til? Eller skal du bare oppdatere dette? Endelig noen som klarte å holde seg til saken... Nå er det slik at UBB finnes i to versjoner - ubb.classic (som vi brukte tidligere) og ubb.threads. Disse skal i år slås sammen til et produkt hvor man tar det beste fra begge variantene og legger til mye nytt. Når og hva vet jeg lite om nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Når man ser på driftskostnadene, så blir et årlig støttemedlemskap på kr 180,- bare et fattigslig bidrag. La oss håpe at vi får maaaange nye støttemedlemmer, og at Dag får inn godt med annonseinntekter. Det er vanskelig å forestille seg et FS-miljø uten flightsim.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tron Kittelsen Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 hvilken konto skal man betale til?? og var det 180,- og oppover he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 All informasjon finner du i første post i dette emnet, men du kan jo bare gå direkte til http://www.flightsim.no/donate/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tron Kittelsen Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Jepp da så er det betalt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Sivertsen Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Når man ser på driftskostnadene, så blir et årlig støttemedlemskap på kr 180,- bare et fattigslig bidrag. La oss håpe at vi får maaaange nye støttemedlemmer, og at Dag får inn godt med annonseinntekter. Det er vanskelig å forestille seg et FS-miljø uten flightsim.no SÅ SANT !!.... ( jeg har nå betalt 180 kr) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2006 Jeg minner om at fristen for å være med nærmer seg. Jeg har nå lagt 2 stk X-plane 8 i potten, og med 9 premier er oddsene for å bli en av de heldige nokså bra (Til nå er 70 stk. med i trekningen) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.