Gå til innhold

Støttemedlem 2006


Dag Johansen

Anbefalte innlegg

Ønsker ikke å spore totalt av her men...

 

Ström betaler vi ca 1200kr /år for hele leiligheten (92kvm).

 

Je- [*********]-sus. 1200kr/år "" Jeg betaler 1500kr++ hver tredje måned. Ja fy fan. Her renner det over med vann i magasinene og vi må betale dyrt. Bare fordi vi er noen pengegriske jævler i dette landet. Kraftbørsen er det værste som kunne skjedd forbrukerene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite spørsmål Dag. Hvilket forum skal du skfite til? Eller skal du bare oppdatere dette?

Endelig noen som klarte å holde seg til saken...

 

Nå er det slik at UBB finnes i to versjoner - ubb.classic (som vi brukte tidligere) og ubb.threads.

Disse skal i år slås sammen til et produkt hvor man tar det beste fra begge variantene og legger til mye nytt. Når og hva vet jeg lite om nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man ser på driftskostnadene, så blir et årlig støttemedlemskap på kr 180,- bare et fattigslig bidrag.

 

La oss håpe at vi får maaaange nye støttemedlemmer, og at Dag får inn godt med annonseinntekter.

 

Det er vanskelig å forestille seg et FS-miljø uten flightsim.no ""

 

SÅ SANT !!.... ( jeg har nå betalt 180 kr)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...