Gå til innhold

Anbudet på kortbane er ute......


Vidar Martinsen

Anbefalte innlegg

Ja dere var heldige i Narvik denne gangen. Mens Røstværingene må nok holde ut med kanseleringer i fleng med Kato Air i 4 nye år.

 

Tror nok det kan bli vanskelig for Kato Air å holde det hele gående med kun en destinasjon. Guard Air fikk joo store problemer med kun Røstruten. Det skal jo også legges til at guard Air hadde elendig økonomi før de fikk det anbudet.

Men det står vell ikke helt bra til hos Kato Air heller, ihverfall ikke dersom de fortsetter trenden med flere dager uten fly til Røst. Har mista all tiltro til det selskapet etter den oppførselen de har vist de årene de har fløyet til Røst, med mange kanseleringer og null info til passasjerer som sitter på timesvis, enkelte ganger i flere døgn, å venter på at det kanskje skal gå et fly. Får håpe de flyr den 22/12...

 

Husk det er selskapets ledelse som angripes ikke pilotene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempegøy at Tromsø får et (Nesten) Nytt flyselskap her på flyplassen i Tromsø. "" Etter det jeg vet har ikke Coast Air vært på flyplassen her i Tromsø før, heller ikke en ATR 42(så vidt jeg vet)? "" Men er det noen som vet når disse rutene skal gå fra Tromsø? Lurer også på om de får et kontor her slik at man kan kjøpe billetter via skranken """"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel vanskelig å si rute oppsettet, men de skal ihvertfall fly fra 1. April 2006. Når det gjelder handling, regner jeg med at det blir SGS som handler de i Tromsø og Widerøe på Andenes og Bodø. De kan vel sikkert handle seg selv, men det blir vel kostbart skulle jeg tro, det er nok fremdeles billigere å leie bakke tjenester fremfor å drive dem selv. Kun spekulasjon fra min side, men det er vel det mest nærliggende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For første gang skal Coast Air begynne å fly til og fra Røros. Det betyr at Widerøe forsvinner fra 1. april neste år. Det var litt overraskende, men samtidig spennende. Synes forøvrig at tilbudet og støtten fra Staten er et hån mot befolkningen. Ruten til og fra Fagernes blir subsidiert med mer enn det dobbelte. Dette henger ikke på greip ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...