Gå til innhold

Fremtidens FlightSim, hva kan vi vente oss?


Eirik Støylen

Anbefalte innlegg

Det er så mange flinke folk her inne, både når det gjelder ATC, utvikling av Add-Ons etc etc, så jeg lurer på hva dere (og alle andre selvsagt) tror vi kan forvente oss av fremtidens PC Flight Simulatorer.

Online-flyving er allerede meget godt utviklet, selv om jeg er på amatørstadiet selv så forstår jeg iallfall det ""

Er det mer å hente der?

Hva med grafikk og mer "real"-følelse?

Det jeg personlig håper på, er større skjermer med like god (bedre)grafikk og krystallklare bilder både i cockpit og for øvrig.

Jeg har en 52" tv og det hadde vært en drøm å fly på den ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at "the sky is the limit" Personlig håper jeg at det kommer med bedre grafikk motor som ikke krever så mye av maskinene. Eller for å snu litt på det. Kommer med bedre grafikk pakker som krever det den gjør i dag. Vil tro at de videre utvikler ATC`en. Den virker som det reneste muppetshow i dag. Det beste er jo selvfølgelig online flyging, men for å nå bredden og øke rekruteringen til spillet kan dette være viktig. Både terreng, flyplasser og fly er utrolig bra i dag, men som nevnt tidligere har disse en tendens til å drepe frameraten på pc`en.

Driver egen Spaceworld butikk, som jeg åpnet i mars i år. Likevel er det morro å se at jeg så langt har solgt ca 40 FS9 i butikken selv om dette er et "gammelt" spill.

Skal en følge utviklingen på de fleste spill som kommer i dag, så er dette interaktive spill som kan spilles opp mot forskjellige servere. Håper og tror at det er der utviklingen vil komme lengst med et evt FS10. Det er begrenset hvor morro det er å fly alene fra a til b synes jeg. Alternativet er vatsim, men dette er igjen rimelig komplisert og krever mye kunnskap fra det som er der. Uansett, verdens mest solgte spill, lever ikke uten at vi som brukere er med på å videreutvikle spillet. Hadde det ikke vært for alle utviklerene som skaper fly, scennery osv. så hadde ikke flightsim vært det det er i dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...