Michael A B Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Kom over denne, laget av Embraer i anledning leveringen av den første Erj190 til JetBlue. Selv O-zone greier jo lage bedre tekst og melodi enn dette... Ta en titt på videoen: http://www.embraercommercialjets.com/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Flikkeshaug Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Å herregud.. Den var jo "bra" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Jeg håper det er en spøk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Å herregud..... Hjelp..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Andre Ustad Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 HAHAHA!*LOL* Tragisk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tordbjørn W. Eriksen Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Jeg håper inderlig for tekst forfatterens skyld at dette var en direkte oversettelse fra Brasiliansk.... PUH... Jeg må virkelig bæsje av dårlige musikkvideor, og Ja, jeg driter en del om dagen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bernt Sulebust Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Denne hadde jeg ikke sett før... men det er jo bare en ting å si: HELT FANTASTISK !!!!! (og reklamen virker den... se bare på alle som har lest den her...). -Bernt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 HAHAHAHA, LOVE IT You are the air of my plane You are the AP of my U You are the nose of my gear And you know we like you too You see without you we would just be cool You are the reason we do jets for you Doo-Bee-Doo...Doo-Bee-Doo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Thomassen Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Ha ha ha.. damn så tragisk.... Nei seriøst.. han fyren må ha følt seg dum Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael A B Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 Nei seriøst.. han fyren må ha følt seg dum Vel, jeg er nå ikke den eneste som ville følt meg dum... Se på denne videoen, som fra avdukingen av Erj-190en, ledelsen i JetBlue og Embraer står og digger og... (litt ut i videoen) http://www.embraercommercialjets.com/ Off, denne videoen gir meg jo flashback til Milli Vanilli Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Synes den var morsom jeg... ...og jeg har sett mye verre musikkvideoer enn dette... Ozone er vel nevnt allerede... Disse prøver ikke engang, og det er jaggu ikke verre enn hva Ozone har levert på en god dag... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Ahahahaha!! Den siste filmen fikk meg til å le som bare fanken! Hadde jeg vært den "Frontfiguren" hadde jeg ikke kommet på jobb på lenge! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Jeg kom til å tenke på, er det noen som har link til den andre videoen som var så populær for en stund tilbake? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Synes denne var bra jeg. Fine bilder og videosnutter på et UTROLIG pent fly ! som jeg godt kunne tenke meg å ta en rating på ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Det er det mest patetiske jeg har sett på lenge! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.