Gå til innhold

En god latter, courtesy of VG


Trond Fossen

Anbefalte innlegg

VG har idag følgende artikkel i sin nettutgave:

 

Morsom VG-artikkel

 

Jeg vet ikke mer om saken enn det som står i artikkelen. Det går nok bra, da det ikke er selve innholdet jeg vil kommentere, men den totale forvirringen mellom taksebaner, rullebaner og i det hele tatt.

 

Merk følgende sitater:

 

Politiet ble tilkalt etter rapporter om at en mann hadde oppført seg mistenkelig ute på rullebanen, nær flere parkerte fly.

 

Du skal ikke oppføre deg så veldig merkelig på rullebanen før jeg vil kalle det mistenkelig. Jeg finner det også noe snodig at man parkerer fly der. ""

 

Mannen hadde med seg en mistenkelig koffert.

 

I tillegg hadde han med seg, ikke bare en koffert, men en mistenkelig koffert ut på rullebanen. (Lurer på hva som skiller en mistenkelig koffert fra en vanlig koffert.)

 

BBC News Kevin Bouquet sier at politiet sperret av et stort område rundt kofferten og annen bagasje midt på taxebanen, før kofferten ble sprengt i en kontrollert eksplosjon.

 

Nå er den plutselig på taksebanen... ""

 

Men vi får vel tro det rette skal være at det var ved terminalen da, siden de ble avstengt. Dessuten kan bildet tyde på at det er på apron...

 

Men han godeste Morten Øverbye (artikkelforfatter) slipper ikke gjennom grunnkurs i lufttrafikktjeneste med det første.

 

 

God fredag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

politiet sperret av et stort område rundt kofferten og annen bagasje midt på taxebanen, før kofferten ble sprengt i en kontrollert eksplosjon.

Minner litt om noe som var på nyhetene i fjor.. "Den farlige bombekofferten ble sprengt under kontrollerte forhold." Sa reporteren og så hørte man *fsssj* og det kom litt røyk ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...