Rune Barmark Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Dere som sier at default 737 er så sinnsykt realistisk, hvilke erfaringer har dere om denne er realistisk eller ikke? Jeg TVILER STERKT på at noen av dere har overhodet noen gang har fløyet en ekte 737 og dermed kan si at PMDG er såååå mye mer realistisk?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peder H.Kristensen Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Håper seriøst at du tuller. 737-400 i FS er utrolig urealistisk!! Selv en 6 åring kan fly den. Kjøp PMDG 737NG fra www.precisionmanuals.com og finn ut hvordan en ekte NG er å fly! Vell, piloter sier at B737 er lett-flydd. By the way, jeg begynte å fly fly-simulator på pc før du ble 6 år gammel så jeg tror jeg vet hva jeg prater om tviler jeg desverre på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Schjetne Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Men så har vi også de heldige som har fått prøvd seg i en ekte 737sim, og de som har flyerfaring fra før - real eller fs, har jo ingen problemer med å hacke flygingen. Kanskje derfor instruktøren kutter en motor, som de gjorde med en kamerat som var så styggheldig å få fly 737NG-simmen? sikkert ikke meg du sikter til siden vi ikke kjenner hverandre, men jeg her også fløyet 737 simmen til SAS:D Instruktøren kutta også motorene rett etter V1, og det var faktisk forbausende lett å ta av... J**** morsomt ihvrtfall!! HAr forresten hele 737NG og classic manualene (REAL) i hyllen her hjemme J*** mye å lese!! (Hver serie er ca 40cm tykk!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Tja. Jeg har flydd 737 som passasjer i snart 2 tiår, og må jo bare si at default 737 ikke engang kommer opp mot det man erfarer som passasjer. Jeg skal bare uttale meg om den maskinen jeg kjenner: PMDG 737. Den er en helt annen verden enn default maskinen, og har de samme specs som den virkelige. Og for de som lurer på manualer, vil jeg påstå at PMDG manualen er skummelt lik virkeligheten. For de som ennå ikke er fornøyde anbefaler jeg Bill Bulfer`s 737NG manualer...skrevet av en RL kaptein fra Texas. Bare kapittelet om Smiths (egentlig startet de med klokker, men endte opp med FMC), er verdt prisen. Er de manualene jeg bruker mest, og skal bestille 747 manualen ganske snart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Uansett hvor en man har lyst til å begynne å fly 737 så må vel alle være enig om at dette er et fint sted å begynne.. Rart linken ikke har vært oppe før. http://www.b737.org.uk/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Tilrem Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Instruktøren kutta også motorene rett etter V1, og det var faktisk forbausende lett å ta av... Begge motorene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Schjetne Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 hehe..nei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Lurer på om Continental liker at deres 'dokumenter' er tilgjengelig for omverden... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Schjetne Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 tja...jeg har SAS sin NG og braathens classic...men de tør jeg ikke legge ut her... desverre EDIT: jeg har de på papir...VEEEELIG mange sider... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.